Kuvakommentti Kuvakommentti
Danger Seekers Danger Seekers
Kuvakommentti Kuvakommentti
Outi. E Outi. E
Moniosaaja maalilla Moniosaaja maalilla
Triple Whopper Triple Whopper
Löysin tämmösen, ei mulla muuta Löysin tämmösen, ei mulla muuta
FUU FUU FUU FUU
Uus DLC Uus DLC
Huutista🤣 Huutista🤣
Sähköinsinööri sai sähköä Sähköinsinööri sai sähköä
MITÄ!?! MITÄ!?!
korjasi korjasi
Jonnet ei muista Bomfunk Mc:tä Jonnet ei muista Bomfunk Mc:tä
Ukraina - börheä asia Ukraina - börheä asia
Logistiikan ihmeet nro: 34324 Logistiikan ihmeet nro: 34324
Pian saat maistaa Megalovaattoriani! Pian saat maistaa Megalovaattoriani!
Ya like jazz? Ya like jazz?
Kuolema ei ole este Kuolema ei ole este
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
jeccu jeccu
Japanin postimerkit 2019 Japanin postimerkit 2019
Kehitysmaassa sattuu Kehitysmaassa sattuu
Kesämies hönö Kesämies hönö
 861 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.64 MB, 1 tiedosto, 01.11.2021 01:10:19
[ + 4 | ]

yllätys

[57979] [suprise.png] [0.64 MB] [440x607] [] []
suprise.png

yllätys

(65)  · 

puimuri

(6)
01.11.2021 02:04:08
#512140 [+-] Piilota Suosittele

Kuvitella, että kuinka monta myyrää, rottaa, siiseliä, jänestä, kettua ja kääpiötä nuokin koneet lanaa ympäri planeettaa joka päivä. Sitte ku mää perin isoenon maatilan niin värkkään siitä keruukoneesta ja käyttämättä jääneestä oksasilppurista semmosen aparaatin, että painelen sillä lähimmän vokin pihaan. Tottakai moottoria pitää vähän virittää ja panssaroinnit laittaa kuntoon, mutta aatelkaa ny sitä näkyä :D

01.11.2021 07:56:55
#512191 [+-] Piilota Suosittele

>>512140
En muista määriä, mutta kilossa leipää saa olla tietty määrä hiirtä ja hyönteistä. Muistaakseni kilossa suklaassa sai olla kaks kokonaista ja kuusi osaa hyönteistä. Näistä on ihan kansainvälisesti sovittu lista jossaki, mut ei kovin helposti löydettävissä...

01.11.2021 13:26:42
#512249 [+-] Piilota Suosittele

>>512191
Juu kyllä siellä raja-arvoilla pelataan. Mahdotontahan se olis teollisessa mittakaavassa napsia jokaista russakkaa tai pölypunkkia pois evään seasta. Torajyvääkin saa olla viljan seassa sillä ei sitä poiskaan sieltä saa. Mittasuhteet ne on mitkä ratkasee. Sehän on semmonenkin teoria, että Salemin noitavainot nyt ainakin ois voineet johtua liiallisesta torajyvän esiintymisestä viljassa. LSD nääs on jalostettu torajyvästä jos en ihan väärin näin aamuväsyneenä muista.

[ 4 viestiä | ]