Pythagoran lause Pythagoran lause
Maailma Maailma
Nurmikko siistiksi Nurmikko siistiksi
Ei hevosia Ei hevosia
Sai pallon munilleen Sai pallon munilleen
Pesula Pesula
Mitäs tässä Mitäs tässä
Miss Kuusamo valittu Miss Kuusamo valittu
Tikku sormessa Tikku sormessa
Sirkustelua Sirkustelua
Dance With The Dead - Loved to death (full album) Dance With The Dead - Loved to death (full album)
Dirty Harry kertoo mielipiteitään feminismistä Dirty Harry kertoo mielipiteitään feminismistä
Hoito vedetty vessasta alas Hoito vedetty vessasta alas
It Is The Baneblade! It Is The Baneblade!
Nuuskamulkkunen Nuuskamulkkunen
brian de palma brian de palma
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
"Otetaan Ruotsista mallia" "Otetaan Ruotsista mallia"
Isla Fisher Isla Fisher
Scifi-katedraali Scifi-katedraali
Virgin goy vs Chad Jew Virgin goy vs Chad Jew
Oikeus ja kohtuus Oikeus ja kohtuus
Viikinkien jälkeläisiä Viikinkien jälkeläisiä
Parempi maailma Parempi maailma
 708 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 04.11.2021 18:07:48
[ + 0 | ]

Geenitutkijat ovat löytäneet kadonneen Homo Erectuksen: Neekerit

[58102] [a488d80984f23b7f.jpg] [0.21 MB] [1280x720] [] []
a488d80984f23b7f.jpg

04.11.2021 18:17:26
#512973 [+-] Piilota Suosittele

Se on totta. Ihmisen koko perimän sekvenssointi on tämän vuosituhannen keksintöjä. Ne on paljastanut sen järkyttävän totuuden.. https://tv.gab.com/channel/santa401/view/archaic-hominids-60f6b0800f3b46cd1802e2a6

04.11.2021 21:18:15
#512999 [+1] Piilota Suosittele

Ihmiskuntaahan tässä ollaan, mutta niin se vain on, että ei olla kaikki samaa rotua. Googlatkaa ny vaikka aboriginaali niin se muistuttaa enemmän gorillaa ku ihmistä. Nekin esiperkeleet junttas ittensä kauan kauan sitten sinne Australian tienoille ja sen näkee jo vilkasulla, että ne on eri rotua ku ihmiset. Sama koskee myös neekereitä jotka on kujeilleet Afrikassa vuosimiljoonia eivätkä oo siitä kehittyneet yhtään länsimaisen ihmisen suuntaan. Älykkyyskin on jääny muutamia vuosikymmentuhansia takaperoiselle tasolle jos sillekään.

Vittu, jos kerran rodulla ei oo väliä niin on se vaan kumma ettei Afrikassa oo koskaan ollu minkäänlaista edistystä ilman ihmisvaikutusta.

04.11.2021 22:58:01
#513011 [+-] Piilota Suosittele

Eiku tää ihmisen perimän sekvenssointi on nyt paljastanut että me ollaan eri lajia. Afrikkalaiset on Homo Erectus lajia. Eurooppalaisista ei löydy Homo Erectus geenejä lainkaan.

[ 4 viestiä | ]