Ennen ja nyt. Ennen ja nyt.
arto ja hiilidioksiidi arto ja hiilidioksiidi
Orpo heittää Rydmanin bussin alle Orpo heittää Rydmanin bussin alle
Nato Chad Nato Chad
lenkkiä haarukkaan lenkkiä haarukkaan
Putin ratsastaa taas Putin ratsastaa taas
Kokoomuksesta tulee taas. Kokoomuksesta tulee taas.
True nudist flashing True nudist flashing
Rydman ja "Petra" Rydman ja "Petra"
Edustus Edustus
Jussi kuittailee 😁 Jussi kuittailee 😁
Pizza apu Pizza apu
Biden ja Amerikka. Biden ja Amerikka.
Nuuh nuuh Nuuh nuuh
Treeniä Treeniä
dimitrescu dimitrescu
julia burch julia burch
System of a cat System of a cat
Mitä helvettiä t. Japanin pääministeri Mitä helvettiä t. Japanin pääministeri
Herätkää lampaat Herätkää lampaat
Sergei selaa luolastoa Sergei selaa luolastoa
Viimeinen apustaja Viimeinen apustaja
Aatun merkkikokoelmasta Aatun merkkikokoelmasta
Melkein leikkasi peniksensä Melkein leikkasi peniksensä
 1 040 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.93 MB, 1 tiedosto, 09.11.2021 15:39:17
[ + 3 | ]

Jois sata prossasta syanidia

[58274] [tiedosto.mp4] [3.93 MB] [460x816] [] []

perustulo

 · 

tyrni

09.11.2021 17:33:28
#514513 [+-] Piilota Suosittele

Tehohoitoa vaativa korona tolle ja sitten eiku kaikki (lääkärit) kieltäytymään töistä... Eij juma!!!

09.11.2021 17:40:47
#514519 [+1] Piilota Suosittele

Tuotah.

Milläs tuo naikkonen meinaa saada talonsa, huonekalunsa, tietokoneensa, kännykkänsä mukinsa, pöytänsä käyttöön ilman työntekoa?
Siinä ovat oikeassa, että he ovat juuri ryhmänä kieltäytyneet työnteosta. Koska perustulo, rahaa ja sähköä kun saa seinästä ilman mitään ongelmia. Samalla ehkä uusi asunto sekä tyrnimarjamehuakin.

13.11.2021 15:37:22
#515849 [+1] Piilota Suosittele

>>514813 Kyllä sua sen verran kiinnosti että jaksoit jopa kahden viestin verran asiasta ulista. Lisäksi olet niin saatanan tyhmä että otat ilmiselvän satiirin tosissasi :D

13.11.2021 16:15:15
#515862 [+-] Piilota Suosittele

>>515849

katsoin videon luolastosta. En varta vasten etsi mistään pissiksiä, jotka otseään videoivat. Siinä on se ero. Kuten en myöskään katsele toisten faceja, kun en juurikaan siellä enää käy. Täysin turhia sivustoja. Omasta mielestä luolasto hakkaa ne monessa suhteessa.

[ 8 viestiä | ]