Iso mies pieni.. Iso mies pieni..
Tasa-arvoa supersankareiltakin Tasa-arvoa supersankareiltakin
kiissaa peeli kiissaa peeli
Lars Jacobin suihinotot Lars Jacobin suihinotot
Behmoisa Morttikerä lebäilee :3 Behmoisa Morttikerä lebäilee :3
Gondolan alakouluajat Gondolan alakouluajat
liian pieni liian pieni
Plot twist Plot twist
noo! noo!
natsi gondola natsi gondola
American Hazbin dad hotel American Hazbin dad hotel
Hyvä, jee! Hyvä, jee!
hehe hehe
hampurilainen hampurilainen
Kokkikorneri Kokkikorneri
Jussi Jussi
Ei syytä paniikkiin Ei syytä paniikkiin
(sinä) keskustelee (sinä) keskustelee
kiinassa vapetetaan kiinassa vapetetaan
rasiallisia rasiallisia
Kerrassaan järkyttävää Kerrassaan järkyttävää
Max arvostaa Max arvostaa
Pamputin juhlimassa Pamputin juhlimassa
Kaverin kaa syömään Kaverin kaa syömään
 782 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 11.11.2021 17:09:34
[ + 1 | ]

Neekerit tekee kyllä paljon parempia autoja ku Natsit

[58383] [a6b4e2ec6304b319.jpg] [0.11 MB] [564x705] [] []
a6b4e2ec6304b319.jpg

natsifani_trolla

(6)
11.11.2021 18:17:05
#515244 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä jaappanin autot on parempia kun yksikään noista saksan romuista ihan yliarvostettuja ja ylihintasta paskaa nykyään

11.11.2021 18:40:29
#515252 [+2] Piilota Suosittele

Natsithan antoi autotekniikan Japaniin koska Japani on Natsien liittolainen. Japani se vasta rasistinen maa onkin

[ 4 viestiä | ]