minullahan on neljä tassua :3 minullahan on neljä tassua :3
Tuomaksen aika lähteä Tuomaksen aika lähteä
Hän oli hyvä mies Hän oli hyvä mies
Arska hoitaa Arska hoitaa
löit liian kovaa löit liian kovaa
maitoa maitoa
Linnakundi Linnakundi
Tip top Tip top
Yritätkö korvata minut humoon? :3 Yritätkö korvata minut humoon? :3
. . . . . .
Upi näyttää markolle anime tytyjä Upi näyttää markolle anime tytyjä
Kapseli halla-aho Kapseli halla-aho
hajamielinen :3 hajamielinen :3
Hyödyllinen kortti Hyödyllinen kortti
Huutista Huutista
CJ back in da hood CJ back in da hood
Youre anal Youre anal
Älysi katkesi Älysi katkesi
vieras taistelija vieras taistelija
Säde mukavuus Säde mukavuus
Bones - TheCafeteria Bones - TheCafeteria
Kuvaotokset #50 Kuvaotokset #50
Maski Maski
lyödään muumi lyödään muumi
 694 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto, 14.11.2021 20:17:10
[ + 0 | ]

logistiikka

[58530] [logistiikka.png] [0.56 MB] [452x600] [] []
logistiikka.png

logistiikka

 · 

kuljetus

(12)
14.11.2021 21:07:49
#516307 [+-] Piilota Suosittele

Toi taitaa olla tulevaisuus suomesakin kun vielä polttoaineen veroa ja hintaa nostetaan, tosin sitten kun suurin osa väestä on hommanut / saanut sen täys sähkö auton, niin sähkön jakelu hintaa ja verotustakin varmaan tarkistetaan tyyliin helen & caruna & oomi +20 - 35% hintaa lisää koska mitäs muuta voit kun maksaa kun yhtiöt omistaa verkot.
Niin perustaa oman aurinkopaneeli farmin, ei tosin halpaa sekään ja suomessa hieman epävarmat tuotto odotukset, joten kävi niin tai näin on suurin osa kansasta fucked up tällä menolla ennen vuotta 2040.

14.11.2021 22:51:32
#516350 [+-] Piilota Suosittele

Tommonen yks kuution säiliö oli isän työporukalla peräkärryssä ja poliisit pysäytti, kun ei semmosta kärryssä saa kuskata. Ei se täynnä ollu vaan meni hyvin alle sen 500 kg. Perustelu oli, että se on mahdollista laittaa täyteen.

[ 2 viestiä | ]