The Lobo ParaMilitary Christmas Special The Lobo ParaMilitary Christmas Special
Ammattilainen Ammattilainen
Huutonetin paskinta antia Huutonetin paskinta antia
Paatero Paatero
Juustohampurilainen munalla ja maito mäyllä tovaritch Juustohampurilainen munalla ja maito mäyllä tovaritch
Perhekriisi. Perhekriisi.
Say cheese! Say cheese!
hyvää kermaa :3 hyvää kermaa :3
Köyhä lapsuus Köyhä lapsuus
halp* halp*
Tissit Tissit
raskas työviikko raskas työviikko
Vitun ituhipit! Vitun ituhipit!
Apina Apina
Vieterinatsi @Psyyke Vieterinatsi @Psyyke
maagi maagi
Paint-jouluk. 15. Joulutarina VIII; Joulupukki lyö mut ei pure Paint-jouluk. 15. Joulutarina VIII; Joulupukki lyö mut ei pure
Luukku 10. Luukku 10.
Miina ja Manu Miina ja Manu
Home alone: First blood Home alone: First blood
Miestenhuoneen ovi jäi auki Miestenhuoneen ovi jäi auki
Al-ko hol Al-ko hol
Laivan rakentamista Laivan rakentamista
Dubstep kissa muuvit Dubstep kissa muuvit
 736 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.33 MB, 1 tiedosto, 15.11.2021 20:07:42
[ + 2 | ]

Beseech - Gimme Gimme Gimme (ABBA cover)


beseech

 · 

gimme

 · 

gimme gimme gimme

 · 

abba

15.11.2021 21:29:04 | 21:29:11
#517137 [+-] Piilota Suosittele

Between the Lines, Shimmering, Highwayman, My Darkness Darkness jne.

Yli 20 vuotta olen kuunnellut Beseechin todella upeita melodioita.

15.11.2021 21:42:44
#517152 [+-] Piilota Suosittele

>>517139
Beseech ei ole massoja kunnolla päässyt näkemään. Kovin marginaaliin aina jäänyt.

Paradise Lost ja Type O Negative ovat paljon enemmän massakamaa levymyyntilukujensa ja tunnettuutensa kautta.

Ei sillä etteikö Petteri Teräs olisi ollut erittäin mahtava laulaja ja etteikö esimerkiksi My Girlfriends Girlfriend tai vaikkapa Angry Inch olisi mahtavia kappaleita.

Paradise Lostin linjasta poikennut levy One Second ja erityisesti nimikkokappale ja Say Just Words toki olivat myös aikanaan aivan maagisia ja iskivät kuin leka.

15.11.2021 21:50:51
#517159 [+-] Piilota Suosittele

>>517152 Nii siis joo tunnettavuudeltaan massaa. Selittää kans ku en oo tähän tutustunu aijemmin vaikka tota gootti meininkiä selaillu. Tarkotin että enempi soundiltaan ja yms ei oo mitään erikoista ensi kuuntelulta. Mut jatketaan kuuntelua ja katotaan millasta tää on.

[ 4 viestiä | ]