Kerrankin hauska Rannan kuva 😁 Kerrankin hauska Rannan kuva 😁
Perjantai tissit Perjantai tissit
Juhannustaika Juhannustaika
Ylim. pultteja. Ylim. pultteja.
Esko Nikkari Esko Nikkari
Ilta- ja aamupalaa Ilta- ja aamupalaa
Bernard w2 Bernard w2
'smee again! 'smee again!
Loukkaava puhe Loukkaava puhe
ace of spades ace of spades
Ilkeä luukku >:3 Ilkeä luukku >:3
Razzizmia joka paikassa! Razzizmia joka paikassa!
Suojelkaamme lapsia Suojelkaamme lapsia
Kissojen bileet Kissojen bileet
nyt lähette siitä >:3 nyt lähette siitä >:3
Ameriikka Ameriikka
Leirille "kouluttautumaan" Leirille "kouluttautumaan"
Apu maaseudulla Apu maaseudulla
Arhis on kingi! Arhis on kingi!
Airplane Airplane
Natsien sivut ei petä Natsien sivut ei petä
nikula nikula
pikatsu :DDDDDDDDDD pikatsu :DDDDDDDDDD
somalia somalia
 736 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.33 MB, 1 tiedosto, 15.11.2021 20:07:42
[ + 2 | ]

Beseech - Gimme Gimme Gimme (ABBA cover)


beseech

 · 

gimme

 · 

gimme gimme gimme

 · 

abba

15.11.2021 21:29:04 | 21:29:11
#517137 [+-] Piilota Suosittele

Between the Lines, Shimmering, Highwayman, My Darkness Darkness jne.

Yli 20 vuotta olen kuunnellut Beseechin todella upeita melodioita.

15.11.2021 21:42:44
#517152 [+-] Piilota Suosittele

>>517139
Beseech ei ole massoja kunnolla päässyt näkemään. Kovin marginaaliin aina jäänyt.

Paradise Lost ja Type O Negative ovat paljon enemmän massakamaa levymyyntilukujensa ja tunnettuutensa kautta.

Ei sillä etteikö Petteri Teräs olisi ollut erittäin mahtava laulaja ja etteikö esimerkiksi My Girlfriends Girlfriend tai vaikkapa Angry Inch olisi mahtavia kappaleita.

Paradise Lostin linjasta poikennut levy One Second ja erityisesti nimikkokappale ja Say Just Words toki olivat myös aikanaan aivan maagisia ja iskivät kuin leka.

15.11.2021 21:50:51
#517159 [+-] Piilota Suosittele

>>517152 Nii siis joo tunnettavuudeltaan massaa. Selittää kans ku en oo tähän tutustunu aijemmin vaikka tota gootti meininkiä selaillu. Tarkotin että enempi soundiltaan ja yms ei oo mitään erikoista ensi kuuntelulta. Mut jatketaan kuuntelua ja katotaan millasta tää on.

[ 4 viestiä | ]