Tissit Tissit
Ei viddu mage nyt bysyd siinägässärissä Ei viddu mage nyt bysyd siinägässärissä
Luolastolainen kokkaa Luolastolainen kokkaa
japanianialaista casual racismia japanianialaista casual racismia
Jamakalainen ohjus Jamakalainen ohjus
Ihana nainen Ihana nainen
Nakuankka muurarina Nakuankka muurarina
multikill multikill
Pylly Pylly
epäilyttävä pallero epäilyttävä pallero
hintakehitys hintakehitys
börheä setä börheä setä
Milla-Makian Salainen Suunnitelma Milla-Makian Salainen Suunnitelma
Ihana nainen Ihana nainen
Yle työhaastattelu Yle työhaastattelu
Tissit Tissit
NEEKERIONGELMA NEEKERIONGELMA
sunnuntai sunnuntai
toistoja toistoja toistoja toistoja
Tankillinen löpöä Tankillinen löpöä
putken tarkistaja putken tarkistaja
Tessa Fowler Tessa Fowler
Ihana nainen Ihana nainen
UWU UWU
 765 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.72 MB, 1 tiedosto, 22.11.2021 21:59:39
[ + 5 | ]

Ruoka avun saalis

[58789] [20211122_192945.jpg] [1.72 MB] [2560x1440] [] []
20211122_192945.jpg

ruokakassi

22.11.2021 22:55:52
#519648 [+-] Piilota Suosittele

>>519607 Eli oliko Päijät-Hämeen tukiapu yhdistyksen ruokajako?
Näköjään vähän sentään valikoimaa tullut, mutta kassin hintakin 4 kertaistunut viime käynnin jälkeen, silloin oli välillä jaossa vain vanhaa leipää ja sitä sai sen kassillisen 2€:lla.
Mutta silti 8€ uhkapelistä mitä kassiin saa on ehkä hieman liikaa persaukiselle jos riskinä on kassillinen vanhaa leipää tai huonokuntoista he/vi:a.

23.11.2021 00:52:56
#519695 [+-] Piilota Suosittele

>>519685 Oot selvästi duunari ja käyttäydyt kuin joku elitisti? Mitä vittua tuolla paljon hyvää ja terveellistä ruokaa. Surullista kengaylle kun ei oo kaviaaria ruoka avussa saatana.

23.11.2021 02:39:03
#519719 [+-] Piilota Suosittele

>>519648 Kyl siel nykyään on joka päivä ainaki tän verran valikoimaa, ja olin jonon viimesenä. Iteki siellä vapaaehtosena olleena voin sanoa että toi on todellaki sen 8€ arvonen.

23.11.2021 16:36:25
#519870 [+-] Piilota Suosittele

>>519719 Onko vielä siellä vanhassa leffa teatterin tiloissa?
Itse kävin tosiaan vuorikadun pisteessä ja silloin se "kannatus maksu" oli 2€, tuolloin se valikoima oli todellakin välillä huono kun ei ollut muuta kuin leipää ja sieltä sai max. kassillisen ruokaa per hakija. Mutta persaukisena työttömänä sekin oli jo jotain vaikka joutuikin kaupasta ostamaan levitteet ja pääliset.

24.11.2021 10:48:34
#520170 [+-] Piilota Suosittele

>>519870 Se on nykyään kauppakadulla, siinä pc apun ja lahti energian portin välinen ovi missä lukee aukioloajat. Arkisin aukee klo 17 ja lauantaisin klo 15. Ja tosiaan jonon viimesenäki sain hyvät setit et ei ainakaan mun aikana oo tavara loppunu kesken. Tulee niin monesta kaupasta kamaa.

[ 7 viestiä | ]