Kuka muka väittää, että pk-seudulla on kallista Kuka muka väittää, että pk-seudulla on kallista
silta silta
Elokapinan festarit. Elokapinan festarit.
lentokone lentokone
Jess! Kuka haluaa ostaa puhdasta arjalaista spermaa? ÄO 180 Jess! Kuka haluaa ostaa puhdasta arjalaista spermaa?  ÄO 180
tärpätti ribul tärpätti ribul
tekken tekken
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 16 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 16
Ryppy lääkärinä osa XI Ryppy lääkärinä osa XI
doing it wrong doing it wrong
Neekeritki pitää kaasuttaa Neekeritki pitää kaasuttaa
omerta omerta
50 shades of jännä 50 shades of jännä
operaatio viinamyrsky operaatio viinamyrsky
Meille koittaa kovat ajat jos huonosti käy Meille koittaa kovat ajat jos huonosti käy
rambo pelaa rambo pelaa
kippari kaale kippari kaale
Auschwitzin vankien uima-allas hyppylaudalla Auschwitzin vankien uima-allas hyppylaudalla
Slurps! Slurps!
anime anime
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 12 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 12
joulu tähti joulu tähti
"Karkkimainos" "Karkkimainos"
Antifa ja henki. Antifa ja henki.
 764 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.72 MB, 1 tiedosto
22.11.2021 21:59:39
[ + 5 | ]

Ruoka avun saalis

[58789] [20211122_192945.jpg] [1.72 MB] [2560x1440] [] []
20211122_192945.jpg

ruokakassi

22.11.2021 22:55:52
#519648 [+-] Piilota Suosittele

>>519607 Eli oliko Päijät-Hämeen tukiapu yhdistyksen ruokajako?
Näköjään vähän sentään valikoimaa tullut, mutta kassin hintakin 4 kertaistunut viime käynnin jälkeen, silloin oli välillä jaossa vain vanhaa leipää ja sitä sai sen kassillisen 2€:lla.
Mutta silti 8€ uhkapelistä mitä kassiin saa on ehkä hieman liikaa persaukiselle jos riskinä on kassillinen vanhaa leipää tai huonokuntoista he/vi:a.

23.11.2021 00:52:56
#519695 [+-] Piilota Suosittele

>>519685 Oot selvästi duunari ja käyttäydyt kuin joku elitisti? Mitä vittua tuolla paljon hyvää ja terveellistä ruokaa. Surullista kengaylle kun ei oo kaviaaria ruoka avussa saatana.

23.11.2021 02:39:03
#519719 [+-] Piilota Suosittele

>>519648 Kyl siel nykyään on joka päivä ainaki tän verran valikoimaa, ja olin jonon viimesenä. Iteki siellä vapaaehtosena olleena voin sanoa että toi on todellaki sen 8€ arvonen.

23.11.2021 16:36:25
#519870 [+-] Piilota Suosittele

>>519719 Onko vielä siellä vanhassa leffa teatterin tiloissa?
Itse kävin tosiaan vuorikadun pisteessä ja silloin se "kannatus maksu" oli 2€, tuolloin se valikoima oli todellakin välillä huono kun ei ollut muuta kuin leipää ja sieltä sai max. kassillisen ruokaa per hakija. Mutta persaukisena työttömänä sekin oli jo jotain vaikka joutuikin kaupasta ostamaan levitteet ja pääliset.

24.11.2021 10:48:34
#520170 [+-] Piilota Suosittele

>>519870 Se on nykyään kauppakadulla, siinä pc apun ja lahti energian portin välinen ovi missä lukee aukioloajat. Arkisin aukee klo 17 ja lauantaisin klo 15. Ja tosiaan jonon viimesenäki sain hyvät setit et ei ainakaan mun aikana oo tavara loppunu kesken. Tulee niin monesta kaupasta kamaa.

[ 7 viestiä | ]