Monot ristissä Monot ristissä
Mitä kuukautiset ovat? Mitä kuukautiset ovat?
Rapunaamalle tarina visuaalisena Rapunaamalle tarina visuaalisena
Apu Moe Apu Moe
Hyvää vuotta Hyvää vuotta
Karttapallon valmistus vuonna 1955 Karttapallon valmistus  vuonna 1955
>aisuri haisuli :D >aisuri haisuli :D
Tietäjät tietää mikä homma Tietäjät tietää mikä homma
elämänkoulu elämänkoulu
näin kylmä venäjällä on näin kylmä venäjällä on
Tän takia valupertti juo Tän takia valupertti juo
Jossu ja Jeesus Jossu ja Jeesus
uskonto vs tiede uskonto vs tiede
Taloustieteilijä Tuomas Malinen kertoo EU-paketista Taloustieteilijä Tuomas Malinen kertoo EU-paketista
Se ois taas viikonloppu Se ois taas viikonloppu
Jouluinen kas Jouluinen kas
Auttoi kamuaan 4 Auttoi kamuaan 4
Ne kädet helvettiin akka Ne kädet helvettiin akka
Mässyt Mässyt
Veronpalautus Veronpalautus
Prööt ;D Prööt ;D
Nojapyörätandemi Nojapyörätandemi
Työmatka Työmatka
Google hapsi and Tuhnu Google hapsi and Tuhnu
 765 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 01.12.2021 23:44:12
[ + 4 - | ]

Parempia ihmisiä.

[59153] [Screenshot_20211201-224252_Twitter.jpg] [0.32 MB] [1080x974] [] []
Screenshot_20211201-224252_Twitter.jpg

kela

(105)  · 

gold

(8)
02.12.2021 01:12:04
#523268 [+4] Piilota Suosittele

Vituttaa maksaa veroja kun tietää että niistäkin rahotetaan täysin turhia asioita.
Viimeksi tänään pistin 1,866€/L hintaista bensaa tankkiin 26,8L ja hop 50€ meni siihen, josta kokonaisveron osuus 75% = 37,5€.
Pitäis ostaa sähkö auto, mutta kun ei tällä verotuksella ole varaa vehkeeseen jolla pääsee lataamatta 220-270km kerralla talvellakin.
Samaan aikaan rakas kusipäinen sähkö & lämpö yhtiö ilmoitti että heidän hintoihin tulee alueellamme n.14% korotus joka on vuositasolla noin 100€ lisäkuluerä.
Traficom muistutti että 319€ maksettava autosta (väliaikaista) veroa taas ensi vuonna.
Vakuutus yhtiö jossa lähes kaikki (pl.tapaturma ja henki vak.) vakuutukset boonuksineen ovat, haluaisi minun suorittavan tammikuun alkuun mennessä erän 1/2 vuoden 2022 maksuista 844,95€.
Ruokakaupassa käydessä on tullut huomattua kuinka riisipaketin hinta on noussut 0,21€, kahvi 0,70€, tuttu pakaste vihannes sekoitus pussi 0,20€ jne jne, niin että keskiverto kauppa ostosten kokonaishinta on noussut n.2,5-2,8€ osansa asiassa on verojenkorotus ja kohonneet kustannukset.
Näitä ja muitakin lisäkuluja kun ynnäilee niin alkaa ymmärtämään miksi äläwäläbät ja neekerit eivät tee rehellistä työtä ja nostavat taikaseinästä rahaa kun kela gold maksaa laskut...

02.12.2021 08:19:44
#523312 [+-] Piilota Suosittele

>>523268


Vakuutukset ovat valhetta. Toisaalta, jos polttaa röökiä sängyssä tai kuivattaa vaatteita kiukaan päällä. Niin on valmis siihen tulipaloon.

02.12.2021 09:19:41
#523320 [+-] Piilota Suosittele

>>523312 Murphyn laki toimii, joten vakuutusten on oltava mahdollisimman aukottomia.
Lopetin v.2007 kun aski maksoi 4,4€ enkä silloinkaan polttanut sisällä, sängystä puhumattakaan, nyt siihen ei olisi edes varaa kun aski maksaa jotain 10€.
Ei ole saunaa koska suurimman osan ajasta sauna tila olisi hukkaneliöitä, pyykit joutaa kuivumaan pihalla tai makkarissa.

[ 6 viestiä | ]