Paavi ei halua Paavi ei halua
tekno kissa tekno kissa
Tää tulee ja lyö sua palleille Tää tulee ja lyö sua palleille
Sinivalkoiset Sinivalkoiset
Koiro Koiro
Sweet Anita Sweet Anita
töks töks töks töks
Burgeri Burgeri
:D :D
Apina varastaa persikan Apina varastaa persikan
Norjalaisia... Norjalaisia...
Halla-aho-sarjakuvat Halla-aho-sarjakuvat
Tärähti Tärähti
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
jekutettu :3 jekutettu :3
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
Studio Gibby Studio Gibby
Tää apex on kuulemma hyvä peli Tää apex on kuulemma hyvä peli
Moikka meen nukkuu suomi versio 1.0 Moikka meen nukkuu suomi versio 1.0
Sssneikku-chan Sssneikku-chan
Mestari pepe Mestari pepe
Teukka iskee! Teukka iskee!
Jotain korvassa Jotain korvassa
Pelikaveri Pelikaveri
 685 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.72 MB, 1 tiedosto, 27.12.2021 20:56:13
[ + 1 | ]

pyörä

[60056] [pyora.png] [0.72 MB] [640x480] [] []
pyora.png

pyörä

(84)  · 

rengas

(50)
27.12.2021 21:33:31
#533723 [+-] Piilota Suosittele

Yep. Jos tuo on vakuutusyhtiön hyväksymä lukko, niin se korvaa. Jos ei, niin se ei korvaa. Mikäli vakuutusyhtiön lapussa sanotaan, että runkolukitus vakuutuksen hyväksymällä lukolla vain hyväksytään, niin silloin et jätä fillarisi oikein mihinkään. Monessa paikassa kun ei ole paikkaa, mihin runkolukita.

Te, joilla on vakuutus. Kertokaa miten on käynyt?

28.12.2021 01:24:33
#533841 [+-] Piilota Suosittele

>>533820

Säästän rahhoota. Ei ole tarvetta 100km ajoille. Toki fillarilla käyn kaupalla, tuon ja vien peräkärrillä. No worries. Saatan päättää lähteä johonkin tikkurilan Lidl:in mestoille mutta ei ole pakko. Ajomatkaa sinne joku 10km ja takaisin sama 10, tai 15. Riippuen reitistä ja fiiliksistä.

[ 3 viestiä | ]