Tuukka Virtaperko -kokoelma 9 Tuukka Virtaperko -kokoelma 9
Stalin on runkkari Stalin on runkkari
Hönön aivotuksia4 Hönön aivotuksia4
Saksalainen talentti Saksalainen talentti
Kuolikohan? Kuolikohan?
Teemu ja Dyson Teemu ja Dyson
Pikku kakkonen Pikku kakkonen
Puks Puks
hampaiden pesu hampaiden pesu
Frontside Ollie Frontside Ollie
Hauskaa Halloweenia Hauskaa Halloweenia
Hakkaraista vituttaa Hakkaraista vituttaa
Joskus vituttaa oikeesti Joskus vituttaa oikeesti
Töitä, töitä Töitä, töitä
Eka kerta Eka kerta
Videopelimaailma Videopelimaailma
kala22 kala22
Bört the Police >:3 Bört the Police >:3
There can be only one There can be only one
*wink* *wink*
En oo homo, uskokaa jo! En oo homo, uskokaa jo!
Ihana nainen Ihana nainen
Jokeri Jokeri
Aa.. aaaAAAAAA!!!! Aa.. aaaAAAAAA!!!!
 820 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto, 01.01.2022 04:29:22
[ + 0 | ]

Pitbull ja ylähuuli

[60237] [tiedosto.png] [0.59 MB] [574x720] [] []
tiedosto.png

01.01.2022 18:45:55
#535437 [+1] Piilota Suosittele

Rohkeampi nainen kuin yksikään Luolaston suunsoittajista. Sai muuten leikkauksella uuden ”ylähuulen” ja jakaa varsin avoimesti kuvia ja videoita itsestään ja paranemisprosessista.

02.01.2022 02:09:09
#535491 [+-] Piilota Suosittele

>>535486
Se että uskaltaa näyttää itsensä sellaisena kuin on. Se vaatii rohkeutta ja sitä voi arvostaa. Siitäkin huolimatta, että saa vastenmielisiä kommentteja peräkammarin incelmiehiltä ja epävarmoilta kumitisseiltä.

02.01.2022 03:06:30
#535505 [+-] Piilota Suosittele

>>535503
Jos nyt oikein mietit sanomaasi ja kerrot sen jälkeen logiikan sen taustalla. Eli miten esitetään ylähuuletonta friikkiä kun ylähuuli on oikeasti poissa ja miten tämä "esittäminen" onkin yllättäen puolustelua?

02.01.2022 03:11:44
#535506 [+-] Piilota Suosittele

>>535505 Vittu jos on omat koirat purru, on paras olla hiliaa eikä yrittää kerätä säälipisteitä netissä. Jos omat koirat puree se on kasvatustaidon puutetta

02.01.2022 04:21:29
#535518 [+-] Piilota Suosittele

>>535515 Käänsitpä asian helposti minun viaksi...
Joo en harrasta säälipisteiden keräämistä, mutten myöskään harrasta pitbull-koiria ihan siitä syystä, että ne on ärhäköitä puremaan.

[ 19 viestiä | ]