Jiri ja yle Jiri ja yle
Uuh Uuh
Yle paskaa taas 🤦‍♂️ Yle paskaa taas 🤦‍♂️
No more buttsecks No more buttsecks
True nudist flashing True nudist flashing
spede spede
There's an angel in heaven's beaches There's an angel in heaven's beaches
Melko sakeaa ryssiltä Briteissäkin. Melko sakeaa ryssiltä Briteissäkin.
Klamydia Klamydia
🎶Hengaillaan🎶 🎶Hengaillaan🎶
Autot Autot
Juomislaulu Juomislaulu
miks mun viikset haisee paskalle miks mun viikset haisee paskalle
holobunga hoax holobunga hoax
Toivotaan parasta Toivotaan parasta
Pahapylly Pahapylly
Pari kuvaa. Pari kuvaa.
kanalle kävi hassusti kanalle kävi hassusti
Amatimies ei eksy aiheesta Amatimies ei eksy aiheesta
Kultainen aamunkoitto Kultainen aamunkoitto
"Ylimääräisiä"? "Ylimääräisiä"?
True nudist flashing True nudist flashing
Siitäs sait Putin! Siitäs sait Putin!
Summerdance Summerdance
 1 111 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.34 MB, 2 tiedostoa, 05.01.2022 01:23:34
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 05.01.2022.
👑 Katsotuin 05.01.2022.

Kjäh kjäh 😁

[60325] [20220105_002121.jpg] [0.09 MB] [640x720] [] []
20220105_002121.jpg
[60324] [Screenshot_20220105-001449_Samsung-Internet.jpg] [0.25 MB] [1080x902] [] []
Screenshot_20220105-001449_Samsung-Internet.jpg

imaami

 · 

muslimit

(30)  · 

negro

(6)
05.01.2022 12:50:14
#536291 [+2] Piilota Suosittele

>>536284 Suomessa asuva irakilainen (imaami) kelan asiakas vaatii toisilta suomessa asuvilta irakilaisilta rahaa, oikeus päättää että ei käy, kelan asiakas määrätään maksamaan toisten irakilaisten oikeudenkäynti ym kulut yht.12000€.
Koska kelan asiakas (imaami) niin tuskin mitään näkyvää omaisuutta / tuloja, joten kuka maksaa vastapuolen kulut?
No valtionkonttori tottakai, sehän saa rahat taas valtion kirstusta joka täytetään veroilla ja lainarahalla.
"Mutta hei! Me tienataan tällä!" (Pepsodent virnistys päälle)

05.01.2022 20:18:57
#536457 [+2] Piilota Suosittele

>>536382 tavallaan voidaan sanoa lainausmerkeissä, mutta myös ilman lainausmerkkejä. Tuskin saivartelemme että Lapualta Helsinkiin muuttanut exlapualainen ei ole mitenkään helsinkiläinen vaikka on asunut yli puolet elämästään Helsingissä. Tosin tieteellinen tosiasia on että on eri etnisyyksiä. Jotkut ovat aika selkeästi genetiikan mukaan etnisesti suomalaisia, mutta elämästä tulee turhan monimutkaista jos pitää ihan jokaikisen Suomessa asuvan kohdalla tehdä tiukka tieteellinen tutkimus läpi että voiko itsestä käyttää suomalainen nimitystä.

07.01.2022 19:09:19
#537135 [+1] Piilota Suosittele

>>536457 Itse näkisin, että neekeri joka on syntynyt ja kasvanut suomessa, suomalaisten keskellä, oppien suomalaiset tavat ja kulttuurin ja elää näiden mukaan, on enemmän suomalainen, kuin suomalainen joka on syntynyt ja kasvanut ulkomailla, ulkomaalaisten keskellä, oppien vierasperäiset tavat ja kulttuurin ja elää näiden mukaan..

thus, etnisyys on tavalaan aika toissijainen tekijä siinä että kuin "suomalainen" ihminen on..

07.01.2022 20:47:29
#537158 [+-] Piilota Suosittele

>>537139 mähän sanoin että meillä on myös samansuuntaisia mielipiteitä! :3
oonko vielä sun mustalla listalla? o,o jos oon niin onko ok olla olematta.. turhauttavaa olla näin rajoittunut sinun kohdallasi..

[ 9 viestiä | ]