Löysi aarteen Löysi aarteen
miten ton puun ohi pääsee? miten ton puun ohi pääsee?
Suklaadydy Suklaadydy
naisvihaa naisvihaa
sai yllätyksen sai yllätyksen
Pentu latkii maitoa Pentu latkii maitoa
Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa? Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa?
Jotkut börheät haluavat vain nähdä maailman palavan :3 Jotkut börheät haluavat vain nähdä maailman palavan :3
Huonoja uutisia Huonoja uutisia
Fingerpori - vatikaaniin Fingerpori - vatikaaniin
salainen lokero salainen lokero
MakDak Luganskissa MakDak Luganskissa
painttaiteilioiden vallankumous painttaiteilioiden vallankumous
Vitun penkki saatana Vitun penkki saatana
Sulje ylös ja ota patukkani Sulje ylös ja ota patukkani
Pamputtimen unelma Pamputtimen unelma
Korjasi näkönsä :3 Korjasi näkönsä :3
Seitkytluvun mossemainos Seitkytluvun mossemainos
Teknologian Riemuvoitto Teknologian Riemuvoitto
Pervitin Pervitin
kamerukset kamerukset
anime saria kuve anime saria kuve
biolgoian dunnilla :D::DDDDDDDDDDDD biolgoian dunnilla :D::DDDDDDDDDDDD
Kulkukissa Kulkukissa
 738 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 21.01.2022 23:13:50
[ + 4 | ]

Vlanna Purin?

[60888] [20220121_221133.jpg] [0.04 MB] [720x937] [] []
20220121_221133.jpg

putin

(186)  · 

sanna

(126)
21.01.2022 23:17:54
#541524 [+2] Piilota Suosittele

Suomen on aika vaikea liittyä natoon, jos sitä ei kannata kukaan. Viime vuonna liittymisen kannalla oli 26% ja sitä vastusti 40% (33% ei ottanut kantaa). Nyt Nato-myönteiset sitten ulisevat, että Sanna sanoi tyhmästi kun meni semmoista kertomaan, että liittyminen olisi tällä hetkellä epätodennäköistä. Sanna ei osaa lupsutella tiettyjen äänestäjäpiirien persettä.

22.01.2022 00:01:24
#541570 [+1] Piilota Suosittele

>>541564 Jos niissä on tiliotteet josta näkyy kuka on siirtänyt ja kenelle. Silloin se on todiste. Ymmärrätkö? Eikä mitään tuollaista "olemme huolissamme koska epäilemme" paskaa

03.04.2022 21:56:56
#560737 [+-] Piilota Suosittele

>>560720
Pakko todeta myös, että vielä 2019 (just ennen koronarajotuksia) olin baarikeskusteluissa missä moni selitti kuinka Venäjällä ei ole mitään syytä hyökätä Suomeen, eikä mitään sotaa ole tulossa lähiaikoina. Tuolloin uskottiin, että sodat käydään lähi-idässä ja afrikassa eikä edes lähelläkään eurooppaa. Lähinnä haen tällä sitä, ettei tulevaisuutta voi ennustaa. Modernissa sodankäynnissä sota voi alkaa ihan helvetin nopeasti (parissa kuukaudessa tai alle).

[ 20 viestiä | ]