Tuomiopäivä tulee jos et laita takaisin Tuomiopäivä tulee jos et laita takaisin
nice nice
Donna Edmondson Donna Edmondson
Joelta merelle Joelta merelle
ai ai
uk uk
Ihana nainen Ihana nainen
Trans-pelti Trans-pelti
buffetissa käyty buffetissa käyty
lobbarit lobbarit
täs mä täs mä
Herätys! Herätys!
spandex spandex
paavo the panomies paavo the panomies
spandex spandex
mahtuu mahtuu mahtuu mahtuu
UFC matsia vessassa kesken koulun valmistujais juhlinen UFC matsia vessassa kesken koulun valmistujais juhlinen
nainen ja fillari nainen ja fillari
hintakehitys hintakehitys
mustaa sähkömagiaa mustaa sähkömagiaa
toi jätkä on ihan sekasin toi jätkä on ihan sekasin
gender fluit gender fluit
pakistan pakistan
luolaston palvelimet luolaston palvelimet
 706 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 27.01.2022 19:13:29
[ + 1 | ]

smarthome by Apache

[61097] [sernsorijarjestelma.jpg] [0.29 MB] [1577x939] [] []
sernsorijarjestelma.jpg

smart

 · 

things

(6)  · 

sensor

 · 

wi-fi

 · 

älykoti

 · 

smarthome

27.01.2022 20:43:02
#543109 [+-] Piilota Suosittele

parvekkeen lämpötilan skaala voisi olla erilainen. mennä miinuksenkin puolelle.
oikeastaan kaikki skaalat voisi olla paremmat, tuo sopii ehkä saunaan. miksei muuten ole anturia saunassa?

27.01.2022 20:54:25
#543112 [+-] Piilota Suosittele

>>543109

Kyllä se on mennyt, mutta lämpötilat ovat nyt olleet plussan puolella jo jonnin aikaa. Dataa löytyy ajalta jolloin sensorin lisäsin. Anturia ei ole saunassa, koska ei ole saunaa.

27.01.2022 22:27:10
#543130 [+-] Piilota Suosittele

Voin sen järjestää jos asia on niin tärkiä. Ei ole ongelmaa. On myös salassapitosopimus käytössä. Nimettömänä teen sen.

28.01.2022 00:05:51 | 00:07:20
#543150 [+-] Piilota Suosittele

>>543146

JOhtuu siitä, että laite on tällä hetkelä palvelinhuoneessa. Täällä on sopivan lämmintä. En nyt lähde humalapäissäni sitä siirtämään.. aamulla sitten. Makkarissa on about 18-20 astetta. Vaikea sanoa vielä. Pitää testata ja mitata laitteilla. Mutta ESP8266 siirtyy sinne kyllä huomenna. Lisäksi vaihdoin prosenttiluvusta ppm-lukuun hiilidioksiidille.

28.01.2022 03:02:06
#543176 [+-] Piilota Suosittele

>>543161
Sano sille apinalle, että semmosen nimen omaavat saakin kuolla jo poies. Tuleva reich rakennetaan Abdul bin Slafisteinä tai vaikka Mohammeddeina. Hommaisit nääki paremmin nimettyjä kavereita niin ei tarttis sun puolesta hävetä. Kemppaaloita.. kuulostaa ihan joltaki lestaadiolaiselta nimeltä. Hyh, oikein puistattaa.

28.01.2022 07:53:56
#543195 [+-] Piilota Suosittele

>>543176

Alkuperäinen ruottalainen sukupuu on Byskata - Pyryharakka, joka yhdistyi suomessa sitten kemppaalaksi. Erittäin harvinainen. Alta 20 henkilöä tässä klaanissa.

29.01.2022 00:00:29
#543380 [+-] Piilota Suosittele

>>543195

No me sentään oltiin Brauereita aikonaan. Se kuulostaa jo ihmisen nimelle. Tosin jotaki pahaa vikaa niillä on ollu järjessä, ku tulivat Itämeren yli ja kehitysvammasia ku olivat niin aina vaan hiipivät pohjosemmas ja pohjosemmas ku ois pitäny mennä etelämmäs ja etelämmäs. Määki voisin nyt kirjotella tätä vaikka Lesboksen saarelta vaan ku ei niin ei. Kostoksi oon kieltäytyny tekemästä lapsia.

28.12.2025 19:55:36
#732747 [+-] Piilota Suosittele

itellä on kans smart home eli siis aurajuusto mikä on kasvattanu tietoisuuden. nyt se jääkaapissa rakentaa sienien kanssa armeijaa ja paukkeesta päätellen ne elää jo ensimmäistä mailmansotaa siellä

[ 14 viestiä | ]