SE Muumilaaksossa?! SE Muumilaaksossa?!
bowsette bowsette
Pinkki pukee Pinkki pukee
Infektoitunut silmä Infektoitunut silmä
virgin vessakäynti vs The Chad Earthquake virgin vessakäynti vs The Chad Earthquake
Laitappa kahvit valmiiksi poitsu Laitappa kahvit valmiiksi poitsu
Perjantai, pakko ottaa Perjantai, pakko ottaa
muumit muumit
Voihan sexhibition minkä teki Voihan sexhibition minkä teki
Hyödyllinen koira Hyödyllinen koira
Apina oli vaan et: lopeta ennen kun nolaat ittes Apina oli vaan et: lopeta ennen kun nolaat ittes
Autistinen panokissa Autistinen panokissa
Huutikset Huutikset
bowsette <3 bowsette <3
Puhtaat Valkoiset Geenit Puhtaat Valkoiset Geenit
Wryyyy Wryyyy
"Mistä tietää että on liian kännissä?" "Mistä tietää että on liian kännissä?"
Winter is coming Winter is coming
Jaahas Jaahas
Muskeli mimmi Muskeli mimmi
Kommunistikissa Kommunistikissa
Jätä munakenno auki, vastaanota kissaa :3 Jätä munakenno auki, vastaanota kissaa :3
Niin läski äijä! Niin läski äijä!
Jonnet ei muista Tepadj :deniä Jonnet ei muista Tepadj :deniä
 918 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 09.02.2022 09:15:52
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 09.02.2022.

Suomalainen raiskaaja

[61567] [suomalainen.jpg] [0.03 MB] [613x300] [] []
suomalainen.jpg

suomi

(394)  · 

voittaa

(5)
09.02.2022 09:31:22
#546492 [+5] Piilota Suosittele

Kyllä suomalainenkin raiskaa lapsia ja hakkaa naisia.
Tai noh.
Ipa raiskaa lapsia ja hakkaa naisia.
Eli Ipa on samalla tasolla neekerin kanssa.

09.02.2022 13:55:59
#546520 [+1] Piilota Suosittele

Ensin: "Epäillyt ovat 3 kantasuomalaista miestä". Tunteja myöhemmin muokattu "Teosta epäillään 4 miestä". Hesari, Ilta-sanomat, Iltalehti uutisoivat uutisen näin, jälkikäteen vain ilta-sanomat mainitsi 3 X muokatussa uutisessaan että vangitut rikoksesta epäillyt 3 ovat ulkomaalaistaustaisia.

09.02.2022 20:31:35
#546617 [+2] Piilota Suosittele

Odotan vain sitä päivää kun ministerin lapsi joutuu tuollaisen kuvottavan rikoksen uhriksi. Kun se pilattu elämä läsähtää konkreettisesti silmille, niin voi alkaa perse liikahtamaan sieltä audin takapenkiltä. Tai sitten ei.

[ 12 viestiä | ]