Polvistukaa pellet. Polvistukaa pellet.
Uus setti miniatyristeille Uus setti miniatyristeille
Gigachad apu Gigachad apu
älä koske pyörään älä koske pyörään
Viimeinkin! Viimeinkin!
The Ultimate Car Driver Workout The Ultimate Car Driver Workout
Pepsimainos Pepsimainos
stop sex with monkeys stop sex with monkeys
small differences small differences
Totanoin niin, Lappi Totanoin niin, Lappi
Halla-Ahon velipoika löyty Halla-Ahon velipoika löyty
Lippujulan päivä Lippujulan päivä
Pilapiirroksia Pilapiirroksia
Meillä ei äänestellä. Meillä ei äänestellä.
Demarin älykkyys 🤦‍♂️ Demarin älykkyys 🤦‍♂️
Sote Sote
stop fucking monkeys stop fucking monkeys
Jutta Jutta
Ketkä kaksi on tässä? Ketkä kaksi on tässä?
Koirat vs kissat Koirat vs kissat
tämmönen tampereella tämmönen tampereella
Hahah Hahah
leijonan vitutus leijonan vitutus
Juhannuksen ruokavinkki Juhannuksen ruokavinkki
 834 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 11.02.2022 11:54:46
[ + 5 - | ]

Suomi ja talouskasvu. Hyvin menee..

[61629] [Screenshot_20220211-105340_Twitter.jpg] [0.22 MB] [962x2081] [] []
Screenshot_20220211-105340_Twitter.jpg

11.02.2022 14:05:28
#546959 [+2] Piilota Suosittele

Niimpä. Suurinta kasvua sitten 2012. 2011 oltiin vielä plussalla, mutta sitten alkoi alamäki. Kiitos valtion.

13.02.2022 00:28:33
#547269 [+-] Piilota Suosittele

Eli siis kun tämän hallituksen aikana kasvu on parempaa kuin edellisillä hallituksilla, ja niin on muuten työllisyys luvutkin, vaikka päällä on korona ja takana talouskriisi ... niin jotenkin se ei kuitenkaan ole hyvä asia ? vaikka kaikki "tärkeät" luvut ovat tämän hallituksen aikana parantuneet rutkasti edellisiin muutamaan hallitukseen nähden ?

[ 3 viestiä | ]