tiivistettynä tiivistettynä
Renkipojan parempi päivä Renkipojan parempi päivä
Toivottavasti ei mene liian jännäksi Toivottavasti ei mene liian jännäksi
Sinkkunaiset ottakkee yhteyttä Sinkkunaiset ottakkee yhteyttä
Symbioosi Symbioosi
kwik-e-mart varas estetty kwik-e-mart varas estetty
Sipilän muistomerkki Sipilän muistomerkki
Vargin elämän tarkoitus Vargin elämän tarkoitus
Dat ass Dat ass
Huonoja uutisia Huonoja uutisia
Insanity Puppy Insanity Puppy
Joulupikkuhousut Joulupikkuhousut
Luolastolaisen perjantai Luolastolaisen perjantai
Ylenantoa Ylenantoa
pari giffiä pari giffiä
Yllätys! Yllätys!
juoppo juoppo
Nukkumatin ongelmat Nukkumatin ongelmat
Juustohampurilainen Juustohampurilainen
Kesä, kärpäset ja nudistiranta. Kesä, kärpäset ja nudistiranta.
Animemuskelimaija Animemuskelimaija
Trollibussi Trollibussi
Saatanan lujaa alas Saatanan lujaa alas
Ufot hengailee välikatossa Ufot hengailee välikatossa
 605 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 18.02.2022 13:55:04
[ + 2 - | ]

Hitlerin suurin rikos todellisuudessa..

[61815] [nazis-take-over-rothschild-bank.jpg] [0.09 MB] [499x425] [] []
nazis-take-over-rothschild-bank.jpg

18.02.2022 14:10:10
#548160 [+1] Piilota Suosittele

>>548159 Valtiot saattaa kuule takavarikoida omaisuutta yhtiöiltä mikäli ne eivät maksa esim. veroja. Etkö tajua hönö? Onko se varastamista?

18.02.2022 14:12:33 | 14:12:50
#548161 [+-] Piilota Suosittele

>>548160
On, koska tämä natsien "takavarikointi" ei perustunut muuhun kuin rasismiin. Rothchildit maksoi tuplasti ellei triplasti enemmän veroja, kuin muut saksalaiset

18.02.2022 14:14:33 | 14:16:36
#548163 [+1] Piilota Suosittele

>>548161 Aivan. Bingo. Juutalaisten verottaminen on siis rasismia, koska juutalaisten uskonto ei hyväksy veroja. Rothschildit eivät todellakaan maksaneet mitään veroja. Keksi parempia satuja hörhö

18.02.2022 14:17:00 | 14:17:58
#548166 [+-] Piilota Suosittele

>>548163

Ei, varastaminen on väärin, mitä natsit teki omassa maassa että muissa maissa. Rothchildit oli siis paljon isänmaallisempia, kun maksoivat niin paljon veroa mm. Natheihin verrattuna
Niinkuin sanottu, rosvoja, raiskareita ja barbaareja natsit kaikki tynni

18.02.2022 14:18:39
#548167 [+1] Piilota Suosittele

>>548166 Eivät maksaneet veroja silloin, eivätkä maksa veroja tänäkään päivänä. Operoivat täysin veroparatiisien kautta vaan ja kiertävät kaikki verot. Etkö tiedä sitä?

18.02.2022 14:23:26
#548170 [+1] Piilota Suosittele

>>548169 Natseilla oli kohtuullinen n. 10%:in verotus eikä kenenkään tarvinnut kiertää veroja, mutta Juutalaiset kiertävät veroja koska Talmudeissa lukee että ei saa tukea gojimeiden yhdyskuntia.

18.02.2022 14:26:35
#548172 [+-] Piilota Suosittele

>>548170

Kuka nyt natseja tukea haluakkaan tukea vapaaehtoisesti, mutta juutalaiset dilti maksoivat veronsa, se että eovät olisi maksaneet on natsien propagandaa. Juutalaiset eivät olleet ainoa, keltä.natsit varasti, natsit varasti koko saksan kansalta

[ 22 viestiä | ]