Koniitsiwa Koniitsiwa
Jollakin jäi tanko maahan Jollakin jäi tanko maahan
Kebabismi Kebabismi
Ei kiinnosta Ei kiinnosta
anne berner anne berner
Hienojen taiteiden aatelistoa Hienojen taiteiden aatelistoa
Hagrid bunkkerissa Hagrid bunkkerissa
karkotetta karkotetta
Be our guest~ Be our guest~
Siunattu olkoon hän Siunattu olkoon hän
Hot grills :3 *^_^* Hot grills :3 *^_^*
Kun oot jollekin cosplay ainesta Kun oot jollekin cosplay ainesta
Nope Nope
Kisukommentti Kisukommentti
Gran Autismo Gran Autismo
onko hampaat harjattu onko hampaat harjattu
Sattumanvarainen Sattumanvarainen
like a glove like a glove
Harjaa kissasi oikein Harjaa kissasi oikein
Helteisen heinäkuun ägplöö :p :3 Helteisen heinäkuun ägplöö :p :3
Muodin huippu Muodin huippu
Ai saatana Ai saatana
Dumb dog :D Dumb dog :D
Touché Touché
 1 041 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto, 01.03.2022 22:55:38
[ + 0 | ]

Tajuutteko?

[62300] [tiedosto.mp4] [0.53 MB] [426x224] [] []

ryssä

(247)  · 

anus

(25)
02.03.2022 00:04:54 | 01:22:36
#551629 [+3] Piilota Suosittele

>>551616
No jos lähdetään siitä, että annat mulle turpaan, niin mitä sitten tapahtuu? Millä tavalla tilanne muuttuu? Ajatteletko, että lopetan luolaston käytön siihen turpaansaantiin? Se mitä tapahtuu on, että saat syytteen pahoipitelystä, tuomion ja joudut maksamaan mulle korvauksia. Ja kaikki sen vuoksi, että sulle tuli paha mieli netissä.

Jos jokin on varmaa, niin se on se, että kirjoitan tänne vastaisuudessakin. Uhkailusi ovat siis täydellisen merkityksettömiä. Niillä ei ole vaikutusta käyttäytymiseeni.

02.03.2022 00:47:38
#551643 [+3] Piilota Suosittele

No tuon hinttarin kaks suurinta haavetta on, että Suomi ois osa Neuvostoliittoa ja päällimmäisenä se, että pääsis ottaan Backmannilta molempiin törkyaukkoihinsa.

02.03.2022 17:53:14
#551742 [+2] Piilota Suosittele

Onneksi eivät ole äänet päällä, niin ei kuule kuinka tuo kaveri häpäisee itsensä oikein kunnolla.

Käyttäytymisestä jo näkee, että kaveri on erittäin nolostuttavasti menettänyt kontrollinsa ja malttinsa täysin eikä tuollaista mouhuapinaa halua kuulla - oli sanoma sitten mikä tahansa.

[ 12 viestiä | ]