Fobba Fobba
Alle 180 cm miehet tappelevat Alle 180 cm miehet tappelevat
Opetellaan soittamaan kitaraa Opetellaan soittamaan kitaraa
Uus Star Wars näyttää lupaavalta Uus Star Wars näyttää lupaavalta
Kultsi, soittele mulle! Kultsi, soittele mulle!
ei paha ei paha
dabbistä :DD dabbistä :DD
Hevosurheillessa sattuu Hevosurheillessa sattuu
real thicc real thicc
Voi tumma mies mitä teet! Voi tumma mies mitä teet!
Professori Oakin juonet Professori Oakin juonet
Nauttiako vai tappaa, siinäpä pulma :3 Nauttiako vai tappaa, siinäpä pulma :3
Aki Nukem Aki Nukem
kissen donitsi kissen donitsi
Vitun Seppo Vitun Seppo
kjeh kjeh kjeh kjeh
Hugo neuvoo Hugo neuvoo
Maailma ilman valkoisia Maailma ilman valkoisia
Näin Näin
painu vittuun peniksesi kanssa painu vittuun peniksesi kanssa
American Ninja Warrior American Ninja Warrior
Shwing! Shwing!
tähhti patina tähhti patina
Niin saatana Niin saatana
 793 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 06.03.2022 22:17:26
[ + 0 | ]

Nelioviset autot eivät ole sporttisia...eiku...

[62447] [tumblr_cb7ef61a36bf4d6b2140b45944c33fb4_ebd8745f_540.jpg] [0.03 MB] [540x550] [] []
tumblr_cb7ef61a36bf4d6b2140b45944c33fb4_ebd8745f_540.jpg

orgasmi

(24)

mitsubishi

pervo

(23)

kaksoisstandardi

dodge

06.03.2022 22:43:28
#552981 [+-] Piilota Suosittele

DCT RalliArteja on Ruotsista saanut aina välillä erittäin hyvällä hinnalla.

Jos muuten jollakulla on (tai tietää sellaisen) firma, joka tuo oikeasti edukkaasti Ruotsista autoja Pirkanmaalle, niin saa ilmiantaa. Ei välttämättä olisi DCT RalliArt kyseessä.

07.03.2022 20:12:53
#553178 [+-] Piilota Suosittele

>>553085
Olen puoli tusinaa autoa hommannut ulkomailta, lähinnä Liettuasta. Itse ja "random-yksityistä kaveria käyttäen".
Ei vain ehdi nyt lähtemään itse - eikä edes hotsita. Mieluummin maksaisi jollekin ja työllistäisi jonkun, jos vain järkevällä hinnalla onnistuisi (nelinumeroinen summa ei ole järkevä hinta).

[ 3 viestiä | ]