Viisas mies Viisas mies
Sarumanin hyväksymä takamus Sarumanin hyväksymä takamus
Erittäin turvallista Erittäin turvallista
:3 :3
Korttibörh Korttibörh
This is my fetish kuvakommentti This is my fetish kuvakommentti
Kielletyt ajatukset Kielletyt ajatukset
Ressu raukka Ressu raukka
Huomaan mitä tarkoitat Huomaan mitä tarkoitat
Pervo Roope Pervo Roope
Poterokoira Poterokoira
Kostaja kostaa (spoiler) Kostaja kostaa (spoiler)
Feel limit Feel limit
Challenge accepted Challenge accepted
isoisä isoisä
nää mulkut meinaa pistää internetin maksulliseksi nää mulkut meinaa pistää internetin maksulliseksi
Suddenly wild EMP pulse appears Suddenly wild EMP pulse appears
Billyn matka Kantossa jatkuu Billyn matka Kantossa jatkuu
Nörtti asioiden ytimessä Nörtti asioiden ytimessä
Muistelkaa, muistelkaa, homontaita muistelkaa Muistelkaa, muistelkaa, homontaita muistelkaa
Bäivytäjä Bäivytäjä
No oli jo aikakin! No oli jo aikakin!
Älykkyytesi vetää mua puoleesi... Älykkyytesi vetää mua puoleesi...
Super Gachi Kart Super Gachi Kart
 798 näyttökertaa, 38 viestiä, 3.61 MB, 1 tiedosto, 11.03.2022 09:17:41
[ + 3 | ]

Hitler kuulee Putlerista


hitler

(351)  · 

putler

 · 

rauhanturva

 · 

ukraina

(182)  · 

putin

(186)
11.03.2022 10:04:57
#554219 [+-] Piilota Suosittele

Nykyisellä ydin ase arsenaalillaa venäjä voi hävittää ihmiskunnan... räjähti ne sit länsimaissa tai omilla laveteillaa eli kukaan ei voita... pää asia et sannamarinit ja diskoläpsyttelijät ei mun bensarahoilla ja työveroilla juhli... alkaa tosissaa vituttaa käydä töissä...

11.03.2022 10:08:52 | 10:09:21
#554221 [+-] Piilota Suosittele

>>554220 Niin mutta varsinainen tappio on kuitenkin sitä että pääkäupunki vallataan. Näin tapahtui Venäjälle viimeeksi vuonna 1382 kun Mongolit valtasivat Moskovan. Joten oikea vastaus on vuonna 1382

11.03.2022 10:38:56 | 10:41:11
#554266 [+1] Piilota Suosittele

>>554263
Kyllä se näyttää niin menevän. Putinin natsi/juutalaispropagannalla ei ole mitään logiikkaa. Ihan kun siellä jossain muussa olisikin

11.03.2022 10:42:05 | 10:42:36
#554269 [+-] Piilota Suosittele

>>554266 No mitä logiikkaa sun toiminnassa on? Mikä sä niinku olet? Sä oot vasuri suvakki LGBT hinttari joka kannattaa nyt Ukrainaa. Etkö nää että kaikki suvakit ja LGBT globalisti hintit just tukee Ukrainaa?

11.03.2022 10:53:11
#554283 [+-] Piilota Suosittele

>>554279 Ei se kyllä ole. Venäjä on kaikesta huolimatta suomen tärkein kauppakumppani ja tuo on erittäin kömpelöä ja osaamatonta diplomatiaa.

[ 38 viestiä | ]