Johtaja puhuu Johtaja puhuu
Demarit ovat kommunisteja. Demarit ovat kommunisteja.
Luolasto miitti 2024 Luolasto miitti 2024
Persut Persut
lapsuuden pelikoneita lapsuuden pelikoneita
Todella Suur-Suomi Todella Suur-Suomi
Pyörähullujen sananmuunnos Pyörähullujen sananmuunnos
Ylpeä iskä Ylpeä iskä
They're in the woods They're in the woods
Ja maailma pelastui Ja maailma pelastui
huooooooh huooooooh
itsepuolustus mekanismi itsepuolustus mekanismi
Ahh blyat Ahh blyat
Taitava likka Taitava likka
luolastoa selaten yöllä luolastoa selaten yöllä
Itsekkäät naapurit Itsekkäät naapurit
Turvallisempi Suomi Turvallisempi Suomi
valupertti mites se noin? valupertti mites se noin?
Pupusia :) Pupusia :)
Ihanat silmät Ihanat silmät
Digimummo torissa Digimummo torissa
tulevaisuude ilmataksit tulevaisuude ilmataksit
mohammad eläintarhassa mohammad eläintarhassa
Olet lapsi jos uskot näihin Olet lapsi jos uskot näihin
 955 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.65 MB, 1 tiedosto, 06.05.2022 16:56:54
[ + 4 | ]

valdemar

[64220] [valdemar.png] [1.65 MB] [875x1000] [] []
valdemar.png

valdemar

 · 

hymy

(87)  · 

ongelma

(32)
06.05.2022 18:34:26
#569224 [+-] Piilota Suosittele

Valdemar se sarjassakin kivasta ja kauniista tytöstä horatsun teki.

Eka kausi oli ihan hyvää katsottavaa, vaikka olikin vähän ennalta aavistettava, omaan pullaansa tukehtuva ja välillä hyvinkin teennäinen.

06.05.2022 19:02:14
#569230 [+-] Piilota Suosittele

Oisinkohan ollu 19 kun viimeksi join Valdemaria pullollisen. Empä kokennu samanlaista krapulaa mistään muista alkoholijuomista. Ei ollut paha olo, mutta päätä särki niin kovin että kohta tuntuu että kallo halkee :D en oo sen jälkeen koskennu valdemariin.

[ 3 viestiä | ]