kiekkospede kiekkospede
kunhan kuulat ovat vihreitä kunhan kuulat ovat vihreitä
sieltä kurkkii sieltä kurkkii
kysyitte juuri oikealta henkilöltä kysyitte juuri oikealta henkilöltä
minkä nuorena varastaa ni sen vanhana omistaa minkä nuorena varastaa ni sen vanhana omistaa
Netistä käskettiin sisälle lämpimään Netistä käskettiin sisälle lämpimään
nää tulee sua mettässä vastaan nää tulee sua mettässä vastaan
Animehomot :D Animehomot :D
Juomanne Juomanne
day after tomorrow day after tomorrow
Tupperware Tupperware
muinoin egyptissä muinoin egyptissä
.Anaali varattu .Anaali varattu
ihana nainen ihana nainen
NEE NEE
Dickfield Dickfield
Taitava heitto Taitava heitto
suhinaa metsässä suhinaa metsässä
Wautsi Wautsi
helsinki tulvii helsinki tulvii
Kass Kass
Uuuh nami nami (hyi vittu) Uuuh nami nami (hyi vittu)
Rikospähkinä Rikospähkinä
perse perse
 955 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.65 MB, 1 tiedosto, 06.05.2022 16:56:54
[ + 4 | ]

valdemar

[64220] [valdemar.png] [1.65 MB] [875x1000] [] []
valdemar.png

valdemar

 · 

hymy

(87)  · 

ongelma

(32)
06.05.2022 18:34:26
#569224 [+-] Piilota Suosittele

Valdemar se sarjassakin kivasta ja kauniista tytöstä horatsun teki.

Eka kausi oli ihan hyvää katsottavaa, vaikka olikin vähän ennalta aavistettava, omaan pullaansa tukehtuva ja välillä hyvinkin teennäinen.

06.05.2022 19:02:14
#569230 [+-] Piilota Suosittele

Oisinkohan ollu 19 kun viimeksi join Valdemaria pullollisen. Empä kokennu samanlaista krapulaa mistään muista alkoholijuomista. Ei ollut paha olo, mutta päätä särki niin kovin että kohta tuntuu että kallo halkee :D en oo sen jälkeen koskennu valdemariin.

[ 3 viestiä | ]