ongelman ratkaisija ongelman ratkaisija
Muks! Muks!
Picasso Picasso
kiittivaan kiittivaan
Korkki pois Korkki pois
Rick panttilainailee Rick panttilainailee
Jokke pappa Jokke pappa
Ringsphere Ringsphere
peltotyöt pahasti kesken peltotyöt pahasti kesken
Oletko sinä homo? Oletko sinä homo?
Nälkä. Nälkä.
Lampaan paistia ja vihan neksia. Lampaan paistia ja vihan neksia.
Nokkakolari Valtatie 7 Nokkakolari Valtatie 7
kalassa kalassa
Kattilauma Kattilauma
elinajan odotus elinajan odotus
Asunto Asunto
Suosittu puutarhuri Suosittu puutarhuri
Sikari-sakari Sikari-sakari
Näinhän se vain on ;_; Näinhän se vain on ;_;
Lisää korkkien availua jenkkityyllin Lisää korkkien availua jenkkityyllin
Merkitykselliset nimet Merkitykselliset nimet
Kuvakommentti Kuvakommentti
Fasismi Fasismi
 954 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.65 MB, 1 tiedosto, 06.05.2022 16:56:54
[ + 4 | ]

valdemar

[64220] [valdemar.png] [1.65 MB] [875x1000] [] []
valdemar.png

valdemar

 · 

hymy

(87)  · 

ongelma

(32)
06.05.2022 18:34:26
#569224 [+-] Piilota Suosittele

Valdemar se sarjassakin kivasta ja kauniista tytöstä horatsun teki.

Eka kausi oli ihan hyvää katsottavaa, vaikka olikin vähän ennalta aavistettava, omaan pullaansa tukehtuva ja välillä hyvinkin teennäinen.

06.05.2022 19:02:14
#569230 [+-] Piilota Suosittele

Oisinkohan ollu 19 kun viimeksi join Valdemaria pullollisen. Empä kokennu samanlaista krapulaa mistään muista alkoholijuomista. Ei ollut paha olo, mutta päätä särki niin kovin että kohta tuntuu että kallo halkee :D en oo sen jälkeen koskennu valdemariin.

[ 3 viestiä | ]