Pitsatanssi röpöttää22 Pitsatanssi röpöttää22
Volkkarin myyntiä Volkkarin myyntiä
Thicc2 Thicc2
Olen pettynyt Olen pettynyt
En ole runksinut 300-vuoteen En ole runksinut 300-vuoteen
Pärisee niin vitusti Pärisee niin vitusti
Hullupsykoosit tulilla22 Hullupsykoosit tulilla22
Tää vituttaa aina Tää vituttaa aina
Historian havinaa Historian havinaa
A Round of Roast A Round of Roast
Hymyile :3 (Koska olet kissekamerassa) Hymyile :3 (Koska olet kissekamerassa)
Kiva kamu Kiva kamu
höpsö kissa höpsö kissa
älä tee sitä älä tee sitä
Disaster girl Disaster girl
Ananas pizzalla Ananas pizzalla
räppinäppi22 räppinäppi22
UwU UwU
Ouuuuuujeeeaaa! Ouuuuuujeeeaaa!
Spikanorin sisko Spikanorin sisko
Neko pantsi Neko pantsi
Tissit Tissit
Amppari botti Amppari botti
Nom Nom
 954 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.65 MB, 1 tiedosto, 06.05.2022 16:56:54
[ + 4 | ]

valdemar

[64220] [valdemar.png] [1.65 MB] [875x1000] [] []
valdemar.png

valdemar

 · 

hymy

(87)  · 

ongelma

(32)
06.05.2022 18:34:26
#569224 [+-] Piilota Suosittele

Valdemar se sarjassakin kivasta ja kauniista tytöstä horatsun teki.

Eka kausi oli ihan hyvää katsottavaa, vaikka olikin vähän ennalta aavistettava, omaan pullaansa tukehtuva ja välillä hyvinkin teennäinen.

06.05.2022 19:02:14
#569230 [+-] Piilota Suosittele

Oisinkohan ollu 19 kun viimeksi join Valdemaria pullollisen. Empä kokennu samanlaista krapulaa mistään muista alkoholijuomista. Ei ollut paha olo, mutta päätä särki niin kovin että kohta tuntuu että kallo halkee :D en oo sen jälkeen koskennu valdemariin.

[ 3 viestiä | ]