yeees yeees
sinne män sinne män
Kun muiden asiat kiinnostaa Kun muiden asiat kiinnostaa
Oho saatana t. kisse Oho saatana t. kisse
Iida Panosaari Iida Panosaari
>Oulu >Oulu
kosto on suloinen 8) kosto on suloinen 8)
False Positive - Fundamental (2/3) False Positive - Fundamental (2/3)
Vumpalouskan pentua ei lääpitä >:3 Vumpalouskan pentua ei lääpitä >:3
Koirojen tittelit Koirojen tittelit
Rapeaa Rapeaa
Kuvaotokset #44 Kuvaotokset #44
Vittu mä sanoin et mä en vedä tätä enää!!! Vittu mä sanoin et mä en vedä tätä enää!!!
Suklaata Suklaata
samaistutko samaistutko
Dirk Lasermaster:The Last Laser Master - Laser Magic Spectacular Dirk Lasermaster:The Last Laser Master - Laser Magic Spectacular
Haddock selittää sotajuttuja Haddock selittää sotajuttuja
Periantai Periantai
Kuvaotokset #41 Kuvaotokset #41
Kuinka saada kavereita Kuinka saada kavereita
IIDA3 IIDA3
Kuules ny! Kuules ny!
Koirat koiria jvggjkffyjjkofd Koirat koiria jvggjkffyjjkofd
hyvä olla :3 hyvä olla :3
 749 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.11 MB, 2 tiedostoa, 30.05.2022 16:17:14
[ + 5 - | ]

Ykkönen tässäkin..

[64757] [20220530_161615.jpg] [0.04 MB] [780x960] [] []
20220530_161615.jpg
[64756] [20220530_161618.jpg] [0.07 MB] [1080x865] [] []
20220530_161618.jpg

polttoaineiden hinta

30.05.2022 17:56:15
#574590 [+1] Piilota Suosittele

░░░░░░░░░░░▄▐
░░░░░░▄▄▄░░▄██▄
░░░░░▐▀█▀▌░░░░▀█▄
░░░░░▐█▄█▌░░░░░░▀█▄
░░░░░░▀▄▀░░░▄▄▄▄▄▀▀
░░░░▄▄▄██▀▀▀▀
░░░█▀▄▄▄█░▀▀
░░░▌░▄▄▄▐▌▀▀▀
▄░▐░░░▄▄░█░▀▀ SINUT ON SÄIKYTTÄNYT
▀█▌░░░▄░▀█▀░▀
░░░░░░░▄▄▐▌▄▄
░░░░░░░▀███▀█░▄
░░░░░░▐▌▀▄▀▄▀▐▄ KUUMOITTAVA LUURANGSMAN
░░░░░░▐▀░░░░░░▐▌
░░░░░░█░░░░░░░░█
░░░░░▐▌░░░░░░░░░█
░░░░░█░░░░░░░░░░▐

30.05.2022 18:47:04
#574613 [+4] Piilota Suosittele

Ei vaan voi laskea,
vaikka muut maat tekevät jo niin

Koska vihervasemmisto ja Suomen tuho.


Ihan oikeasti silloin kun niin sanotut halpaketjut antavat tulosvaroituksia, ollaan todella huolestuttavassa taloustilanteessa. Kulutus on kääntynyt laskuun ostovoiman laskettua ja vihervasemmistovetoisen Suomea tuhoavan toiminnan vuoksi alamäki on jyrkkenemässä - ja hyvin nopeasti.

Kysehän ei ole vain siitä, että yksittäisen pienipalkkaisen laitoshuoltajan nettotuloista töihin pääsemiseen menee julmettu osuus rahoista, vaan siitä että kaikki hinnat nousevat todella nopeasti polttoaineiden hintojennousun kautta. Joka ikinen toimitus kauppoihin kallistuu, joten tuotteet kallistuvat. Ja tämä on vain osa kokonaisuudesta, joka tapahtuu. Esimerkiksi suomalaiset kuljetusyritykset ajetaan nurin ja myös suomalainen maatalous ajetaan nurin. Omavaraisuus kärsii ja ennenkaikkea työpaikkoja lähtee katoamaan kiihtyvässä tahdissa ostovoiman vähentyessä ja vähentyessä. Tästä päästään alun halpaketjuihin (ja muihin yrityksiin), jotka kärsivät ostovoiman vähentyessä ja yt-neuvottelut alkavat vyörymään ostovoiman vähentyessä ja vähentyessä.

Toivon totisesti, että vihervasemmisto ymmärtää estää ja ehkäistä edellä mainittua skenaariota, johon olemme menossa polttoainekustannusten vuoksi. Tällä hetkellä eivät näytä ymmärtävän, joten toivon heille yksinkertaisesti vain kaikkea pahaa.

30.05.2022 21:08:41
#574643 [+-] Piilota Suosittele

>>574618 Kaipa se liittyy tähän avokätiseen rahanjakamiseen vaikka valtio ottaa samaa kyytiä velkaa? Kai seki täytyy jollaki maksaa eikä vaihtoehtoina ole ku kansan tai valtion eli kansan omaisuus? Koko ajanhan päätäntävaltaa kansan ja valtion eli kansan maaomaisuuteen ja valtion verotusoikeutta ollaan siirtämässä EUlle. Ei toki vain demarien harrastus ku kyllä muuki vasemmisto ja päälle liberaalioikeisto harrastaa samaa. Pitää olla aika lyhytjänteinen politiikanseuraaja jos ei huomaa sitä pientä liikettä joka koko ajan tapahtuu

31.05.2022 01:54:53
#574709 [+-] Piilota Suosittele

>>574562

Ite tilaan ulkomailta. Kamerat, laitteet, komponentit, kaapelit, raspit, arduinot. Lähes kaiken saa 1/3 suomen hinnasta.
Niin juu, ja juomat kans.

31.05.2022 21:41:10
#574824 [+1] Piilota Suosittele

>>574646 Mitä? Onko tyhmäanterosta oikein ostaa pilkkahintaan kommunistien laatimien paskarajoitusten takia konkurssiin menneitä ravintoloita? Voin sanoa suoraan että restellin rafloihin ei todellakaan kannata mennä.

31.05.2022 21:58:51
#574831 [+-] Piilota Suosittele

>>574824
"kommunistien laatimat rajoitukset"

Tuota en vielä ollutkaan kuullut. Harhaisten ryhmissä on paljon puhuttu eliitin juonista ja väestönvähennyksestä, mutta laitetaan tämä korvan taakse. Asiallista sisältöä kun ruodimme hullujen juttuja.

[ 13 viestiä | ]