Ossi juhlii Ossi juhlii
Iltapalaa Iltapalaa
Börheä loordi Börheä loordi
Nautin tästä Nautin tästä
Touhou Soireiden Touhou Soireiden
sukellappa välliin :D sukellappa välliin :D
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
Musta nainen ja valkoinen mies on rikkautta Musta nainen ja valkoinen mies on rikkautta
yolo pukki reki retki click bait yolo pukki reki retki click bait
Trumpetti Trumpetti
Veljempojot Veljempojot
Tonttuvahti >:3 Tonttuvahti >:3
Pylverin Joulu Pylverin Joulu
ES ES
:'I :'I
kuulee stereona kuulee stereona
peljästytti :3 peljästytti :3
Pro tournament :3 Pro tournament :3
Hyvin jouluinen laulu Hyvin jouluinen laulu
Maginot-linja Maginot-linja
Koira murjaisee vitsin 2 Koira murjaisee vitsin 2
Korttipeliturnaus Korttipeliturnaus
Joulupäivä? Jihuu! :3 Joulupäivä? Jihuu! :3
Venyttys :3 Venyttys :3
 705 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 19.06.2022 13:45:16
[ + 6 - | ]

Rydmanin vastine.

[65199] [20220619_134418.jpg] [0.21 MB] [720x815] [] []
20220619_134418.jpg

wille

 · 

rydman

(5)
19.06.2022 14:45:16
#579081 [+2] Piilota Suosittele

Helvetti! Eihän hesaria voi enää käyttää edes hätä tilanteessa paskapaperina kun se on valmiiksi jo paskaa täynnä.

19.06.2022 15:09:38 | 15:10:05
#579087 [+3] Piilota Suosittele

>>579085

Jos Rydman olisi demari tai kommari, niin sinä ja muut öyhöt olisi jo täyttänyt etusivun meemeillä ja muulla öyhöllä, vaikka kyseessä olisi samanlainen epäily. Nyt olette suurimmaksi osaksi hiljaa.

19.06.2022 15:37:25
#579095 [+4] Piilota Suosittele

Vaikea tietää totuutta mutta vaikuttaa siltä että rydman on laittanut kikkelinsä hulluun. Älä koskaan laita kikkeliä hulluun.

19.06.2022 17:01:39
#579120 [+-] Piilota Suosittele

Ohhoh. On tää vittu ankeeta ku hulluja ämmiä(kään) ei saada ruotuun.

>>579095
Paraskin puhuja. Toissayönä niin kuiskuttelit mun korvaan rakkausrunoja ku puristit kaulasta ja nytkytit takaapäin.

20.06.2022 03:03:04
#579256 [+-] Piilota Suosittele

Onks tää se äijä jolla oli vaalimainoksessa blackface, tai latinoface pikemminki. Eikö se nyt oo suurempi synti nykysin.

[ 21 viestiä | ]