Perussuomalaiset Perussuomalaiset
Marko Vanhanen kävi meripäivil. Marko Vanhanen kävi meripäivil.
Ramasee Ramasee
8€ ukulele valmiina 8€ ukulele valmiina
Miksei? Miksei?
Hupsista Hupsista
I don't always börh... oh wait, I always do :3 I don't always börh... oh wait, I always do :3
Huono peli Huono peli
Videokokoelma Videokokoelma
Horatio-kooste 1 Horatio-kooste 1
Lapsille vaatteita Lapsille vaatteita
Se on rikki nyt Se on rikki nyt
Kasva aikuiseksi Kasva aikuiseksi
Matkailu avartaa Matkailu avartaa
Väärille seutuville tulit Väärille seutuville tulit
Jhnna tanssilattialla Jhnna tanssilattialla
Mustat silmänympärykset Mustat silmänympärykset
Parkkaus Parkkaus
Hengen takaisinkelaus Hengen takaisinkelaus
Ägplöö olkoon kanssanne :3 Ägplöö olkoon kanssanne :3
Kaunis tyty Kaunis tyty
Kuka Kuka
kosolalla jouluna kosolalla jouluna
Rattoisa veneretki Rattoisa veneretki
 813 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 25.06.2022 23:56:12
[ + 7 - | ]

Ruotsi. Hyvin menee.

[65345] [Screenshot_20220625-235540_Twitter.jpg] [0.24 MB] [1080x928] [] []
Screenshot_20220625-235540_Twitter.jpg

sweden

(13)  · 

ruotsi

(146)
26.06.2022 00:06:41
#580993 [+5] Piilota Suosittele

Laitetaan kettuja, kanoja, lampaita, susia samaan aitaukseen ja ajatellaan kyllä ne toimeen tulee kun kaikille on riittävästi nurmikkoa syötäväksi ja kun disneyn elokuvissakin ne tulee niin söpösti toimeen keskenään...

26.06.2022 00:18:24
#580994 [+8] Piilota Suosittele

Sinisilmäinen naiivi lapsenusko siihen, että terroristit ja rikolliset muuttuvat maagisesti rauhaa rakastaviksi yksisarvisiksi saavuttuaan Ruotsiin.

Samaa lapsenuskoa on vasemmistolla ympäri Euroopan. Ainoa toivo on, että Tanskan tapaan myös vasemmistopuolueet heräävät asiaan, mutta kumbayaan laulaminen tuntuu vain olevan mielessä monessa maassa. Samaan aikaan konekiväärit laulavat, puukkohippaset toreilla ja turuilla tapahtuvat, autoleikit ovat käynnissä ja kranaatteja kylvetään kuin ennen vanhaan perunaa.

26.06.2022 04:13:52
#581023 [+5] Piilota Suosittele

Islam ja haluttomuus puolustaa omaa kansaa. Valiettavasti sama meno on ollu pitkään vallalla jo Suomessa, Ranskassa, Saksassa, Norjassa... eli kaikissa ihmisten asuttamissa maissa. Se on se viides kolonna joka haluaa tuhota ihmiskunnan tuottamalla tänne allahisteja.

26.06.2022 09:47:09
#581067 [+4] Piilota Suosittele

Poliitikkojen kädet ovat veressä. Sama suomessa. Suomeen ei pitäisi ottaa kuin uskonnottomia ulkomaalaisia jotka ovat vaaravyöhykkeellä. Vähäinenkin rättipään mahdollisuus ja kielto voimaan.

[ 4 viestiä | ]