Nopeaa toimintaa Nopeaa toimintaa
Jos ei heilaa helluntaina... Jos ei heilaa helluntaina...
Vintiöt - Tervasaaren Kesäteatteri: Kauniit ja Rohkeat Vintiöt - Tervasaaren Kesäteatteri: Kauniit ja Rohkeat
Pizzakuski toimittaa Pizzakuski toimittaa
Bendeleen bendele! >:3 Bendeleen bendele! >:3
420 420
Keskiviikon cocktail Keskiviikon cocktail
Sankari Sankari
slava ukraini! slava ukraini!
Anders Anders
We wuz kawaii n shieeet We wuz kawaii n shieeet
Kakka hehe Kakka hehe
Jokapuolella venäläisiä sinkkuja Jokapuolella venäläisiä sinkkuja
amis amis
Tasapainoista kuuntelua :3 Tasapainoista kuuntelua :3
Aikakausi kun Niilo22:della oli vielä lepposaa Aikakausi kun Niilo22:della oli vielä lepposaa
Bisneskissa kotona Bisneskissa kotona
Paonestopukine Paonestopukine
Jotkut naiset on vaan sellasia Jotkut naiset on vaan sellasia
Se oli hyvä päivä ;___; :3 Se oli hyvä päivä ;___; :3
Kiinnostava video Kiinnostava video
Mario, kusipää homo Mario, kusipää homo
Hardhat shibe Hardhat shibe
Sekosi saatana Sekosi saatana
 1 099 näyttökertaa, 13 viestiä, 5.15 MB, 1 tiedosto, 03.07.2022 15:17:04
[ + 7 | ]
👑 Katsotuin 03.07.2022.

osumaprosentti 100%

[65481] [accuracy-100.mp4] [5.15 MB] [1280x720] [] []

somali

(105)  · 

konekivääri

(12)  · 

ampuminen

(14)  · 

osuukohan

03.07.2022 17:41:19 | 17:53:25
#583154 [+5] Piilota Suosittele

Luin joskus jostakin (TM), että monet aidot Afrikan negridit suhtautuisivat luoteihin ei niinkään fysiikan lakeja tottelevina projektiileinä, vaan jonkinlaisina kirouksina ts. vihamielisinä loitsuina, joita heitetään suurinpiirtein vihollista kohti. Silloin ei ole niin väliä, onko tuli suoraa vai epäsuoraa, ym. pikkuseikoilla. Luoti kyllä hakeutuu vihollista kohti, jos kohtalo niin määrää, ja kirous on riittävän vahva. Tämän voi sitten kääntää niin päin, että jos luoti ei ole "osoitettu sinulle", se ei osu sinuun, jolloin sitä on turha väistääkään. Luoti kyllä väistää.

Rhodesian puskasodassa väittivät Rhodesian kevyen jalkaväen kaatolukujen olleen 1 kaatunut 100 kaatunutta vihollista (n**keriä) kohti, ja vihollisilta takavarikoitujen AK:iden takatähtäimen olleen usein säädetty maksimilukemaan. Onko se nyt sitten 1000 vai 2000 metriä, epäsuoralle tulelle kuitenkin. Selitystä kysyttäessä, vannoivat sotavangit luullensa takatähtäimen etäisyysasteikon olleen aseen tehoa säätävä ruuvi. Siis isompi numero, kovempi loitsun teho. Uskoo ken haluaa.

[ 13 viestiä | ]