Mistä se safka tulee ku ajetaan kaikki alas vehreyden takia, ja vihreät ovat tässä pienin syypää vaikka kaikin puolin 100% omalta puoleltaan syypää.. vai syöpää?
[
3 viestiä
|
]
⭰
Pettymys
Scööp
Tukisti rosvoa
Nakkilinnoitus kebabsillalla
missä mun ruoka
Keimon lounastauko
kana riisi hässäkkä munalla
Dodii
Kokkailua
Perjantain saalis
ei muutaku harjottelemaan
Elikkäs tuli burrito
suut makiaks
Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa?