Mario ja Piraijakasvit Mario ja Piraijakasvit
Kännykkä kadoksissa Kännykkä kadoksissa
Mikael Tunkkipoika Mikael Tunkkipoika
täällä on hyvä piilo täällä on hyvä piilo
asd asd
mitäs tuijottelet mitäs tuijottelet
Muutoksia tulee Muutoksia tulee
täällä on lämmin täällä on lämmin
nitisee oudosti nitisee oudosti
täs mä täs mä
tämä on paras tämä on paras
Lääh puuh tyllerövittu Lääh puuh tyllerövittu
helvetin kirkasta helvetin kirkasta
Kuinka voit tänään? Kuinka voit tänään?
Kissalla on asiaa Kissalla on asiaa
noutaja noutaja
se on KULLII se on KULLII
Luolastolainen saa pillua Luolastolainen saa pillua
hämmästynyt kurre hämmästynyt kurre
ancient meme ancient meme
Jumalauta ! Jumalauta !
classical gas gas gas classical gas gas gas
mullahit muuttaa taivaaseen mullahit muuttaa taivaaseen
harha harha
 561 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.64 MB, 1 tiedosto, 01.08.2022 17:06:00
[ + 3 | ]

Lensi kahvit nenästä 🤣

[66220] [Screenshot_20220801-170534_Twitter.jpg] [0.64 MB] [1080x1372] [] []
Screenshot_20220801-170534_Twitter.jpg

yleisradio

(64)  · 

propaganda

(106)
01.08.2022 21:16:29
#589502 [+-] Piilota Suosittele

"Poliklinikka maksut pois!"
Otti ja tuotaa...
Max 41,8€ per käyntikerta tai max 135€ päiväkirurginen operointi, maksukatto 680€ / kalenterivuosi jonka jälkeen vapaakortti vuoden loppuun.
Jos on työtön pienillä tuilla eli kelan / soskun asiakas niin no problem, kela maksaa ja lääkkeisiin saa maksusitoumuksen joten "poliklinikkamaksut pois" on turhaa vouhotusta koska ne maksaa itse kenellä on varaa ja kenellä ei ole varaa sille kela maksaa hoidot.

[ 3 viestiä | ]