"Poliklinikka maksut pois!" Otti ja tuotaa... Max 41,8€ per käyntikerta tai max 135€ päiväkirurginen operointi, maksukatto 680€ / kalenterivuosi jonka jälkeen vapaakortti vuoden loppuun. Jos on työtön pienillä tuilla eli kelan / soskun asiakas niin no problem, kela maksaa ja lääkkeisiin saa maksusitoumuksen joten "poliklinikkamaksut pois" on turhaa vouhotusta koska ne maksaa itse kenellä on varaa ja kenellä ei ole varaa sille kela maksaa hoidot.
[
3 viestiä
|
]
⭰
THE ETERNAL JEW / DER EWIGE JUDE
Yle propagandaa taas 2
Yle löysi lesbon Ukrainasta! Kenestäkään muusta ei voi tehdä jut
Oy Suomen yleisradio A.B
Yle propagandaa taas 5.
Yle propagandaa taas 31.
Yle propagandaa taas 30.
Mainostaja nyymin vaatteissa
syrian army
Yle propagandaa taas 29.
YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus.
Kuinka tunnistaa MT-ongelmainen yhdellä vilkaisulla