Aamupalakone Aamupalakone
Jumalan poika Jumalan poika
Kova äijä Kova äijä
valmiina palvelukseen :3 valmiina palvelukseen :3
minun :3 minun :3
Viimeisin löyty eli idam merkkinen lukko. Luultavasti harvinaine Viimeisin löyty eli idam merkkinen lukko. Luultavasti harvinaine
Aamumietteitä :3 Aamumietteitä :3
George Michael Last Christmas George Michael Last Christmas
Say cheese! Say cheese!
Tää kuva kertoo maahammuutosta Tää kuva kertoo maahammuutosta
Tonttusaatana! Tonttusaatana!
kissageneraattori kissageneraattori
akulla palaa päreet akulla palaa päreet
Tylsää pelissä? Tylsää pelissä?
Seuraava hahmo, jos akkeli pureisee nurmea Seuraava hahmo, jos akkeli pureisee nurmea
Homma hoidossa Homma hoidossa
Kierrenugs :3 Kierrenugs :3
Please don't bully me, Nagatoro Please don't bully me, Nagatoro
Pääministeri Skitso Pääministeri Skitso
al-hol al-hol
Rapsudus Rapsudus
Hyvää itsenäisyyspäivää :3 Hyvää itsenäisyyspäivää :3
Oma koti kullan kallis (Cyberpunk luolasto). Oma koti kullan kallis (Cyberpunk luolasto).
Sarjakuva Sarjakuva
 1 070 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 09.08.2022 16:58:55
[ + 10 - | ]
👑 Plussatuin 09.08.2022.
👑 Katsotuin 09.08.2022.

Joku oli taas ollut bilettämässä 😁

[66396] [20220809_165757.jpg] [0.19 MB] [1020x1437] [] []
20220809_165757.jpg

sanna marin

(322)  · 

kekkuli

(23)  · 

haistelee viikon

 · 

vanhoja

 · 

kalsareita

 · 

ja

(32)  · 

masturboi

(6)  · 

samalla

 · 

kuvaa mun lasta

(25)  · 

neekereitä lisää

(18)  · 

prisman kassa

(30)  · 

spd

 · 

vasurit

(20)  · 

loiset

(16)
09.08.2022 17:21:24
#590858 [+1] Piilota Suosittele

>>590855
>>590854
"Kaveeraa ja tägää tykkäyksiä ig:ssä"
Anteeksi nyt vaan, mutta minä muistan kun Sauli Niinistö tuli irc-galleriaan kauan kauan sitten. Silloin ig:tä ei vissiin edes ollut (?) ja pelkkää nuorisoa koko galtsu täynnä. Nykypäivänä melkein jokaisella kansanedustajalla/ministerillä/presidentillä on jokin some, monella jopa useampia. Mikähän vitun itku tässäkin nyt sitten on?

09.08.2022 18:27:38 | 18:27:53
#590867 [+-] Piilota Suosittele

Kas, luolaston vammanen politiikan toimittaja taas Sanna Marin öyhyäöhyöhäyöhä ähöyäh öyähö yäh yö

09.08.2022 21:00:39
#590917 [+3] Piilota Suosittele

Henkilöpalvontaahan tuo on, selkeästi.
Brändiä henkilönä ja palvotaan sitä. Negatiivisesta sanomisesta saa arestia. Ei saa sanoa, koska henkilöpalvonta.

[ 10 viestiä | ]