Virtahepo hampilääkärillä Virtahepo hampilääkärillä
Put tere vere no fukin bänänäs! Put tere vere no fukin bänänäs!
et saa tortillaa >:3 et saa tortillaa >:3
Viinatilaus hinta Viinatilaus hinta
Lämmin telakointi Lämmin telakointi
Haave ammatti Haave ammatti
Söpöt aasiatytöt Söpöt aasiatytöt
Ei se ole niin helppoa Ei se ole niin helppoa
Eggman Eggman
Säde mukavuus Säde mukavuus
Cabal herättelemässä frankensteinia Cabal herättelemässä frankensteinia
Juutalaisista ja heidän valheistaan Juutalaisista ja heidän valheistaan
tassua päälle :3 tassua päälle :3
Apustaja olut Apustaja olut
Turppi hyppää ? Turppi hyppää ?
Ihana nainen Ihana nainen
korvauksia korvauksia
cyberpunk in a nutshell cyberpunk in a nutshell
Älysi katkesi Älysi katkesi
Hiljaa saatana Hiljaa saatana
Työ tekijäänsä kiittää Työ tekijäänsä kiittää
leonard washington leonard washington
narun vetoa :3 narun vetoa :3
Miksi kiusit rajajääkäriä Miksi kiusit rajajääkäriä
 940 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.66 MB, 1 tiedosto, 02.09.2022 19:35:36
[ + 7 | ]

Vroom vroom

[67140] [0.jpg] [0.66 MB] [1489x1100] [] []
0.jpg

bensa

(39)  · 

sähkö

(97)  · 

auto

(729)
02.09.2022 21:38:47
#596726 [+-] Piilota Suosittele

Vetelin kesäautolla eilen konttorille ja kotiin ensimmäistä kertaa loman jälkeen (eläköön etätyö).
Keskikulutus oli noin 11,5/100km meno- ja tulomatkalta. Sitä kun tankkailee, niin toimivaa sähköautoa kyllä välillä kaipaa.

Pitäisi varmaan viikonloppuna hakea arkiauto hallista käyttöön. Nykypäivän pikkuturboksi siinäkin on kyllä rankka kulutus, kun konttorireissuilla ollaan näin ei-talviaikana noin 7,5 litran keskikulutuksessa.

Uusi ydinvoimala Suomeen, sähköautolle noin 500 kilsaa rangeksi kelillä kuin kelillä ja hinta nykyisten pienehköjen perheautojen (C-segmentin pienimmät) alapäähän kiihtyvyyden ollessa vielä kunnollinen, niin sitten voisi ostaa sähköauton. Ei näillä pienillä kilsoilla ole muuten järkeä maksaa sitä ylimääräistä hintaa.

Ja tietysti jos se sähköauto olisi ulkomuodoiltaan kuin Opelin sähköistetty A-Manta, niin ei tosiaan olisi haitaksi.

02.09.2022 21:44:33
#596730 [+1] Piilota Suosittele

Ben ei vissiin muista kuinka öljykriisin aikoina jonoteltiin tunti pumpulle pääsyä jotta sai osta viisi litraa lisää tankkiin.

04.09.2022 15:32:46
#597035 [+-] Piilota Suosittele

Ei muuta ku omaehtoinen moottori käyttöön. Vaihtoehtoista poweria on saatavilla. Sianpaska voi olla kova virtalähde.

[ 6 viestiä | ]