tuolla me kaikki asutaan tuolla me kaikki asutaan
vauva :3 vauva :3
Helikopteri Helikopteri
Luultavasti terve kaveri suojautuu koronalta Luultavasti terve kaveri suojautuu koronalta
toimii se noinkin :3 toimii se noinkin :3
Ei varmaan mikään häävi elämä tuollaisella Ei varmaan mikään häävi elämä tuollaisella
Onko tämä kylpy pakollinen huumon? ;__; Onko tämä kylpy pakollinen huumon? ;__;
paska ankka paska ankka
Kissa ja lohikäärme Kissa ja lohikäärme
Demon Hunter - Death Demon Hunter - Death
väsy :3 väsy :3
Kaija jammailee 2 Kaija jammailee 2
beavis and butthead beavis and butthead
Kalijalähetys Kalijalähetys
Kalpa fani Kalpa fani
En! En!
Huuto Huuto
ihana naine 8 ihana naine 8
Uskollinen ystävä :3 Uskollinen ystävä :3
Batman VS Superman Batman VS Superman
sopii hyvin yhteen sopii hyvin yhteen
mahdoton tehtävä :3 mahdoton tehtävä :3
Asiantuntija ja THL Asiantuntija ja THL
Jyppi fani ei anna armoa kalpafanille Jyppi fani ei anna armoa kalpafanille
 911 näyttökertaa, 7 viestiä, 6.4 MB, 1 tiedosto, 15.09.2022 21:18:17
[ + 1 - | ]

Paranoidit skitsofreenikot

[67540] [paranoid-schizophrenics.mp4] [6.4 MB] [480x360] [139.16s] [] []

skitsofrenia

(8)  · 

valvonta

 · 

apu

(365)
15.09.2022 23:00:20
#599143 [+1] Piilota Suosittele

>>599139
Onion news network :D

https://www.theonion.com/

Yhellä tyypillä melkeen suvussa oli paranoidi skitsofrenia. Se jatkuvasti etti kämpästä mikrofooneja ja oletti, että sitä vakoillaan koko ajan. Oli muuten aikanaan kehittämässä kännykkäverkkoa niin vissiin stressi ja sen oman äidin skitsofreniatausta sitten olivat liikaa. Päätti lopulta päivänsä parvekkeella pamauttaen aivonsa pitkin seiniä. Jätti jälkeensä piilotetun lapun: "Olen pahoillani XXX, en voinut muutakaan".

Taloyhtiössäkin oli yks skitso. Valitti jatkuvasti vuokranantajalle, että kaikkialla paukutellaan ovia, saunotaan yöllä ja radiot sekä televisiot huutaa ympäri vuorokauden. Ramppas myös häiriköimässä naapureita selittäen aivan pimeitä kuvittelemistaan äänistä ja vaati lopettamaan möykkäämisen. Onnistu jopa saamaan kolmivuorotyötä tekevän hoitsun muuttamaan pois, kun sano että ei jaksa sen häiriköintiä enää kun pitäis välillä saaha nukuttuakin. Lopulta vuokranantaja sitten ilmotti, että jos se vielä kerrankin häiriköi muita asukkaita tai tekee aiheettomia ilmotuksia niin se ja äijänsä häädetään. Kulki sen jälkeen pää tissien välissä ja puhu kaikille vaan kuiskaamalla. Varmaan johonki pöpilään se sitten lopulta kärrättiin tai vähintäänkin muuttivat muualle.

[ 7 viestiä | ]