Ennen oli lehdissäkin laatujournalismia. Vastaavat laskelmat aikoinaan inspiroikin tekemään alkoholilaskurin jolla pysty helposti tarkastamaan hinta/laatu suhteen jo kotona ennen ku lähti valtion apteekkiin.
Pystys kattomaan tarkan vuosiluvun ainakin kossun hinnan perusteella, se kun päivittyi käytännössä vuosittain inflaation laukatessa. Kauas menee, kun 80-luvulla jo maksoi muistaakseni viidenkympin pintaan markoissa. 70-luvun alkupuolta veikkaisin tässä.
Ja vastaus kysymykseen tietysti, että kotipolttoinen. Ja niin siihen aikaan juotiinkin, paljon.
edit: 1971
[
3 viestiä
|
]
⭰
Ryyppäisin
pysy erossa päihteistä
Ryybs
whiskey san
Teki drinkin
________________________
Majo neesat
Paskaa vaan tuli
Höhhöhöö!
Pelle Miljoona - Gabriel (lyrics
Muistutus vapuksi 2(Eli miltä alkoholi saa asiat tuntumaan)