Feels börh man :3 Feels börh man :3
internet internet
Lakritsaa Lakritsaa
kiitos kiitos
kikkarapää rullahuuli kikkarapää rullahuuli
Pukki rakastaa lapsia Pukki rakastaa lapsia
Neekeröi Neekeröi
AI TÄH AI TÄH
uteliaat lehmät uteliaat lehmät
Nuuskamuikkunen vs mörkö Nuuskamuikkunen vs mörkö
kissi kissi
Niin hyvää sipulia Niin hyvää sipulia
pomppukeppi pomppukeppi
hurjistunut rotta hurjistunut rotta
apustaja paratiisi reggae band apustaja paratiisi reggae band
siekkuli heil siekkuli heil
lammasvisa lammasvisa
Vassarille verenpainetta Vassarille verenpainetta
19gb ram ylitetty 19gb ram ylitetty
haist home! haist home!
Spydäriä Spydäriä
ammattimiehet asialla ammattimiehet asialla
kaavojentunnistus kaavojentunnistus
saksa ja maahanmuutto saksa ja maahanmuutto
 976 näyttökertaa, 6 viestiä, 16.02 MB, 1 tiedosto, 24.02.2024 03:00:34
[ + 4 - | ]

Jungle flute

[67938] [21d632eb6a1a2fd6.mp4] [16.02 MB] [1280x720] [139.76s] [] []

musiikki

(241)  · 

kehitysmaa

(14)  · 

neekeri

(1401)  · 

insinööri

(26)
24.02.2024 03:39:48
#601095 [+-] Piilota Suosittele

>>601092
Jutta Urpilainen hoitaa homman.

Demarit <3
Nuo kansalaisten taskuilla käyvät vasemmistoroistot, joilta todellisuuden ymmärtäminen on kadonnut kymmeniä vuosia sitten.

24.02.2024 10:05:18
#601120 [+1] Piilota Suosittele

Hauskinta noissa silloissa on että näkyi olleen ihan oikeakin silta joskus kohdilla.. todennäköisesti eurooppalaisten tekemiä.

24.02.2024 16:18:10
#601248 [+1] Piilota Suosittele

>>601120
>>601166
useimmissa silloiksi laskettavissa on vanha runko viellä pohjana, jota
ei nähtävästi ole paikallisten toimesta osattu oikein ylläpitää kuin paiskomalla
risuja isoimpiin reikiin...

Noista, kun pettää vanhat rakenteet lopullisesti ja paska romahtaa alas, niin
kokemusten perusteella uutta siltaa jonka ylittää autolla
eivät paikalliset todennäköisesti saa duunattua.

26.02.2024 23:47:10
#601794 [+1] Piilota Suosittele

>>601248
Eiks siel ollu nyt ne insinöörit ja muut mitä tarvitaan, vai oliks se halpatyövoimaa 🤨 Edustajien pitäis asua nopalla heitetyissä paikoissa, ei Westendeissä tai muissa ainakin pari vuotta ensikertalaisena ennen köyhyydestä ja eriarvoisuudesta puhumista.

[ 6 viestiä | ]