Huhuhusu Huhuhusu
Imu päälle Imu päälle
pinhead pinhead
mustien kohtalo leffoissa mustien kohtalo leffoissa
Huonon onnen rengas Huonon onnen rengas
Suomen teillä saa kokea aidot efektit Suomen teillä saa kokea aidot efektit
Siivooja Siivooja
Päiväkoti Päiväkoti
totta, totta totta, totta
terminaattorin paska valinta terminaattorin paska valinta
Mitä kettu sanoo Mitä kettu sanoo
paras asu <3 paras asu <3
♫ soft kitty, warm kitty, little ball of fur ♫ ♫ soft kitty, warm kitty, little ball of fur ♫
Kurpitsa Kurpitsa
Bee movie Bee movie
Tutkimus Tutkimus
waretus waretus
Taksihuumoria Taksihuumoria
Ceiling Kitteh Ceiling Kitteh
Rikki meni Rikki meni
Hyi vittu... Hyi vittu...
Ihmisen typeryydellä ei ole rajaa Ihmisen typeryydellä ei ole rajaa
Howdy pardner Howdy pardner
aamu seisokki aamu seisokki
 867 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 29.02.2024 09:31:58
[ + 3 | ]

Taisteluasema

[68170] [tiedosto.jpg] [0.44 MB] [1029x615] [] []
tiedosto.jpg

olvi

(26)  · 

olut

(237)  · 

kossu

(13)  · 

tietokone

(103)  · 

my summer car

(11)  · 

maito

(66)
29.02.2024 10:45:02
#602317 [+-] Piilota Suosittele

Toi on kyllä ihan eri peli ratilla ja polkimilla mut vituttaa kun joutuu käyttää näppistä, iha helveti hankalaa.
Jokaisen veetin ja aadan pitäs pelata tää peli läpi, oppis vähän kärsivällisyyttä ja miten elämä ei kohtele juuri koskaan silkkihansikkain.

29.02.2024 14:00:54
#602354 [+-] Piilota Suosittele

>>602317
veetin ja aadan

Älä rupea tunkemaan tota. Lasteni äiti ehdotti esikoisen nimeksi jonnea, tyrmäsin heti, enkä sano minkä.

Onko tossa samansuuntainen ajotuntuma kuin GTA V:ssä, en vitussa ottaisi näppiksen tilalle rattia tai konsolin pädiä kun pitää myös sitten osua jos ampuu.

29.02.2024 14:08:49
#602360 [+-] Piilota Suosittele

>>602354
No eemelit ja sussut sitte.
En oo pelannu gta ku san andreasta joskus. MSC ratti helpottaa vitusti koska kiipparilla pelatessä se on aina täyskäännös johkin nii se ajo on sellasta vitun siksakkia.

29.02.2024 15:29:42
#602383 [+-] Piilota Suosittele

>>602360
GTA SA:ta pelattiin vielä nuolinäppäimistöllä ilman hiirtä koska se neekeri ei osannut ampua eteen kuin moottoripyörällä.

Kyllähän vitutti joka mutkassa ja tiukissa käännöksissä kun kamera ei saatanan saatana seuraa autoa 🤬

14.08.2024 17:28:04 | 17:29:04
#641526 [+1] Piilota Suosittele

>>602354
>>602317
Eiks siinä voi säätää steerin vahvuutta? Esimerkiksi cyberpunkissa on tämä mahdollisuus, eli säädät itse sen kuinka voimakkaasti auto kääntää sitä rattia kun pelaat näppäimistöllä. Tämä auttaa ihan vittuna paljon, kun useimiten peleissä autot on aivan liian hätäsiä liikkeissään. Steeriä pienemmälle niin johan tulee sulavammat liikkeet, jolloin näppiksellä on paljon parempi pelata.

Sitten on myös mekaanisia double click näppiksiä. Eli voit painaa napin puoleenväliin, tai pohjaan. Tällöin kaasu menee puoleenväliin, tai pohjaan. Kätevää eikö?

14.08.2024 18:19:07
#641534 [+-] Piilota Suosittele

>>641526
En ole katsonut pahemmin asetuksia. Mut joo ratilla saa käännettyä vähän kun taas kiipparilla se on sellasta vemputusta loivassa mutkassa kun se on aina täysiä tai ei mitään.

14.08.2024 19:15:58
#641550 [+-] Piilota Suosittele

>>641534
Just sen takia cybepunk otti steering powerin asetuksiin. Se ei alunperin ollut, moni valitti ja tekivät asialle jotain. Se helpottaa ja sujuvoittaa ihan vittuna kun ite saat päättää kuinka kovaa auto kääntyy näppiksellä

16.08.2024 18:34:46
#641937 [+-] Piilota Suosittele

>>602395
Sulla on hurja nuoruus ollu, toi neekerin skuutti uutisista vaihtuu kohta mopoon ja energiajuoma Tec-9:iin.



>>641526
useimiten peleissä autot on aivan liian hätäsiä liikkeissään

Jep, onko sellaisia näppäimistöjä olemassa joissa painallus säätyy paineen mukaan kuten konsolipuolella eikä liian hitaasti tai nopeasti?

17.08.2024 20:21:58
#642107 [+-] Piilota Suosittele

>>641957
Ei käy kun varsinkin noissa peleissä pitää siirtyä välittömästi konsolin ohjaimesta hiireen ja näppikseen, eikä online anna pause -aikaa.

[ 13 viestiä | ]