Cold? I think i'm hot! Cold? I think i'm hot!
TOTO YO TATA TOTO YO TATA
balladi puolityhjästä kupista balladi puolityhjästä kupista
Wesley Willis - Rock n roll McDonald's Wesley Willis - Rock n roll McDonald's
Ootteko kattonu? Ootteko kattonu?
sprödö olli sprödö olli
terminaattori vs pulkkine terminaattori vs pulkkine
jenkem jenkem
pounding pussies pounding pussies
Kurks :3 Kurks :3
miten meni niiku omasta mielestä miten meni niiku omasta mielestä
semmonen22 semmonen22
levyä levyä
huomiota :3 huomiota :3
ihan hyvä grafiikka ihan hyvä grafiikka
Pylly Pylly
Murkun lirut Murkun lirut
Ekologinen liike Kanadalta Ekologinen liike Kanadalta
Nyt on kiire! Nyt on kiire!
uutta tuotantokautta jo tulossa uutta tuotantokautta jo tulossa
Mit vit Mit vit
Salaahipuli Salaahipuli
Good old days Good old days
:D :D
 831 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.35 MB, 2 tiedostoa, 08.03.2024 16:40:22
[ + 0 | ]

neekeri ryssiä

[68482] [neekeriryssia2.png] [1.1 MB] [932x641] [] []
neekeriryssia2.png
[68481] [neekeriryssa.png] [0.24 MB] [408x351] [] []
neekeriryssa.png

neekeri

(1402)  · 

ryssä

(246)  · 

sotilas

(55)  · 

sota

(192)  · 

ukraina

(182)
08.03.2024 20:34:56
#604437 [+-] Piilota Suosittele

Joillekin tuli yllätyksenä, että nuo rintamatykinruoat ovat etnisesti hyvin kaukana Pietarin ja Moskovan ryssistä joista rintamalle päätyy vain pieni osa.

09.03.2024 16:31:48 | 16:37:07
#604708 [+2] Piilota Suosittele

>>604437 Eipä tuossa ole kuin tovi, kun joku ryssä tuben puolella
ajautu ehkä aavistuksen tuulimyllytason taisteluun kommenttiosiossa,
kun meni heittämään, että niinsanottu sota ei näy moskovan arjessa juuri
mitenkään. Ja se että mitään pakkovärväyksiä ei ole ollut, että koko
homma toimii puhtaasti vapaaehtoisella toiminnalla.

Eli joko se ei kehdannut valvonnan takia kertoa totuutta, tai
sitten ryssät ovat aika hyvin onnistuneet hiljentämään uutislähteet
joissa kerrottaisiin epämiellyttäviä faktoja. Mutta jos jollakin
on pääsy viellä kansainväliseen youtubeen, niin mahtaa olla pääsyä
sitten uutisointiinkin. Lopputulema, että sankari oli vitun pihalla
todellisuudessa joko sen takia, että pelkää kirjoittaa mitään epämiellyttävää
mistä voisi tulla miliisi käymään oventakana, tai sitten aivopesu toimii
toivotulla tavalla.

Sinänsä tehokas tapa hoitaa asioita on käyttää sotimiseen pakkovärvättyä
etnistä vähemmistöä, joista haluaisi eroon muutenkin.
Siinämielessä ei ihme olekkaan, että ei moskovassa isommin näy.
Eivät kehtaa isompien kaupunkien kantaväestöä kääntää sotavastaiseksi
pakkovärväyksillä.

[ 2 viestiä | ]