Ultimate showdown, luolasto-edition. Ultimate showdown, luolasto-edition.
loppu se pelleily loppu se pelleily
börhes börhes
jokainen vartalo on kaunis jokainen vartalo on kaunis
haukkuva perse haukkuva perse
tracey on väärässä tracey on väärässä
Tänään japanissa Tänään japanissa
30 prosenttia 30 prosenttia
vessaharjan kuppi vessaharjan kuppi
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
mies naiselle raskaana mies naiselle raskaana
Hätäp♂istumistie Hätäp♂istumistie
Yamette Onii-chan! Yamette Onii-chan!
lets play game lets play game
Ahtaajat Ahtaajat
cs-skini cs-skini
omnomnom omnomnom
Se on söpö kun se raivoo Se on söpö kun se raivoo
Taiteellinen taustakuva Taiteellinen taustakuva
Aput lomalla Aput lomalla
Batman Batman
demarin psykoosi demarin psykoosi
Työkkärin mainoskampanja Työkkärin mainoskampanja
internetin löytöjä internetin löytöjä
 992 näyttökertaa, 6 viestiä, 7.18 MB, 1 tiedosto, 11.03.2024 06:38:17
[ + 10 - | ]
👑 Plussatuin 11.03.2024.

Lapinlahden Linnut

[68600] [tiedosto.mp4] [7.18 MB] [720x720] [78.17s] [] []

lapinlahden linnut

(6)
11.03.2024 13:21:06
#605309 [+1] Piilota Suosittele

loistava ajatus, voitais kyllä vielä antaa pohjoisesta maita itsenäiselle saamelle ja jättää ne sinne ruikuttamaan etuja keskenään ja toisiltaan.

11.03.2024 19:11:21
#605352 [+1] Piilota Suosittele

>>605309 Joo, paras luopua kannattavimmista kaivoksista. Ehkä saamelaiset eivät ole yhtä typeriä kuin veteläsuomalaiset poliitikot, joiden ansiosta ulkomaiset kaivosfirmat vievät kaivoksista kerätyt voitot tytäryhtiölainakikkailulla verottomana ja Suomi on ansainnut täysin oikeaan osuvan lempinimensä, Pohjolan Kongo.

11.03.2024 22:10:21
#605399 [+-] Piilota Suosittele

>>605352
Ihan ehdottomasti on parempi luopua maanalaisista rikkauksista, jos ne ovat käytännössä vain ja ainoastaan köyhdyttäjiä, kuten tähän asti.

Jos saamelaiset saavat alueestaan pohjolan dubain, niin aina parempi.

[ 6 viestiä | ]