todista ikäsi interneteissä todista ikäsi interneteissä
Isän elämää Isän elämää
Katsokaa mitä minä osaan Katsokaa mitä minä osaan
Hohhoijaa... Hohhoijaa...
Woah! Woah!
Aamupuuro kadoksissa Aamupuuro kadoksissa
Parmesaania Parmesaania
Huumoripitoisen taiteen syvin olemus -analyysi Huumoripitoisen taiteen syvin olemus -analyysi
Suomi - Korea Suomi - Korea
Missasin pentele Missasin pentele
Ap in the ääs of timo Ap in the ääs of timo
lääh puuh lääh puuh
painetta pukkaa painetta pukkaa
Tupen rapinat Tupen rapinat
tämä ei voi mitenkään mennä väärin tämä ei voi mitenkään mennä väärin
"Ihminen. Toimintaa." >:3 "Ihminen. Toimintaa." >:3
Kake Kake
Nauruvittula Nauruvittula
Mitä meksikolais-aku laulaa? Mitä meksikolais-aku laulaa?
gooby pls gooby pls
Jonotusmusiikin taikaa Jonotusmusiikin taikaa
Ned sherwoodissa Ned sherwoodissa
Immersio Immersio
Batsy Batsy
 751 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.26 MB, 1 tiedosto, 13.03.2024 07:39:26
[ + 4 | ]

Homo

[68685] [tiedosto.mp4] [3.26 MB] [576x1024] [47.47s] [] []

13.03.2024 16:35:40
#605912 [+1] Piilota Suosittele

Ei se ekakerta ole, kun metsästyskauen ulkopuolella ja useimmiten
alueiden ulkopuolella tahtoo törmätä hyvinkin rohkeisiin eläimiin.
Täälläpäin metsäpeuroja on aika reippaasti ja päästävät hyvinkin
lähelle jopa syksyisin. Eli tuntuvat aika hyvin tietävän, että
ei ole lähtökohtaisesti lupaa ampua.

13.03.2024 21:04:36
#606077 [+-] Piilota Suosittele

>>605936 Ookko milloin viimeks kokeillu virvelillä pyydystää poroa ?
Muutama viikko sitten kun lauantaina töihin ajeli, niin oli lumipyryssä
melkoinen lauma kauriita keskellä tietä. Siinä sekaan liukuessa
mietti, että kummasta tulee vähemmän vahinkoa. Penkaan täräyttämisestä,
vaiyli kolaamisesta. Onneksi mahtui vastaantulevan kaistan ja
penkanvälistä ilman pyörähtämistä, että ei aivan osunut kun rupesivat
antaman latua.

Isommalla autolla tuskin olisi ottanut ihan niin isoa riskiä
haukata penkasta vaan ennemmin ajanut parin ylitse.

[ 4 viestiä | ]