albert nigstein albert nigstein
Ihana mies Ihana mies
Valupertin perjantai iltama Valupertin perjantai iltama
Nyt tulee jöötiä Nyt tulee jöötiä
Pulushakki ja Pyhä Sanna Pulushakki ja Pyhä Sanna
Orava, vitun sairas paska Orava, vitun sairas paska
kjehrehröh kjehrehröh
Ei ollut vitun kestävää Ei ollut vitun kestävää
Ihania naisia Ihania naisia
Venyttelyä Venyttelyä
Ihana nainen Ihana nainen
Tuhkaluukun poikia Tuhkaluukun poikia
love me love me
Lapinlahden Linnut Lapinlahden Linnut
torilla tavataan torilla tavataan
Apustukseni Apustukseni
Australialainen apu Australialainen apu
Ihana mies Ihana mies
Ihana nainen Ihana nainen
Apina ajaa golf kärryllä Apina ajaa golf kärryllä
Hahhah leikataan Hahhah leikataan
emma gaalan jatkoilla emma gaalan jatkoilla
Työttömän toffee Työttömän toffee
Riikka ja Petteri Riikka ja Petteri
 741 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 18.03.2024 14:35:36
[ + 5 - | ]

Jim Lahey

[68864] [artworks-L1CNkSxVV6FwaXL0-GoDThA-t500x500.jpg] [0.05 MB] [500x500] [] []
artworks-L1CNkSxVV6FwaXL0-GoDThA-t500x500.jpg

trailer park boys

(11)  · 

jim lahey

18.03.2024 22:59:39
#607085 [+-] Piilota Suosittele

Kanadalaiset tekevät parhaat komediat. Eikä ole valmiita idioottimaisia räkätyksiäkään tuupattu päälle.

Ja nämä kaverit eivät säästäneet mitään. Ei wokellettu, ei hienosteltu, täyttä suodattamatonta menoa alusta loppuun. Harmi kun Dunsworth kuoli ja samalla kuoli sarjakin. Tyylikäs veto kyllä tyypeiltä.

Harmi, että näin hyvät sarjat ja komediat ovat harvassa.
Letterkenny on kyllä nyt ollut ainakin puoleen väliin asti hyvä, saa nähdä pysyvätkö loputkin kaudet hyvinä. Samojen Letterkenny-tyyppien tuore Shoresy oli myös ihan ok, mutta hahmoissa ei ollut yhtä paljon syvyyttä ja pääroolien naiset eivät ole yhtä seksikkäitä kuin Letterkennyssä (paitsi "Miigwan", mutta aina liikaa vaatteita päällä).

[ 5 viestiä | ]