Only Fallout Things... Only Fallout Things...
Voisin maistaa :3 Voisin maistaa :3
Felix not amused Felix not amused
Helsinki calling Helsinki calling
KAIKKI MAAILMAN VALTA ON MINUN KAIKKI MAAILMAN VALTA ON MINUN
Col'onbrella Col'onbrella
Hui kauhistus! Hui kauhistus!
voitele leipäsi voitele leipäsi
Roast Roast
Assassins erection Assassins erection
Bagdad Badass Bagdad Badass
Vaihdetaan hääpuku telttaan ja white wedding ;) Vaihdetaan hääpuku telttaan ja white wedding ;)
Oulu Oulu
Iimouhoumou Iimouhoumou
Kuumotukset tehosekoittimesta Kuumotukset tehosekoittimesta
When you see it When you see it
Turria turpaan! Turria turpaan!
Zansatsu Ponytail 1/4 Zansatsu Ponytail 1/4
Legit Legit
Tunnetko itsesi jo vanhaksi Tunnetko itsesi jo vanhaksi
Ostaisin Ostaisin
Naurunappulasta 1097237 Naurunappulasta 1097237
Rannalla. Rannalla.
Anaalia Anaalia
 794 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.47 MB, 1 tiedosto, 23.03.2024 23:16:31
[ + 3 - | ]

Sähkövarkaissa

[69093] [ae9K9qm_460sv.mp4] [1.47 MB] [460x278] [46.19s] [] []

24.03.2024 00:20:48 | 00:21:14
#608708 [+-] Piilota Suosittele

siis mitä helvettiä. onko niin että ohittavat tuolta kaapista jotain saadaakseen sähköt kämppäänsä maksamatta? ja sitten vuorotellen käyvät nykimässä toisiltaan piuhat omiin luukkuihinsa? sitten mamma vielä päristelee sähköiskupäissään pitkin portaita kun asennus ei ota onnistuakseen

24.03.2024 00:36:13
#608718 [+2] Piilota Suosittele

Miten toi kansa selviää hengissä edes parikymppisiks?
Mummo riehuu kännissä sähköpääkeskukselle kun ei tiedä mikä piuha pitäisi irroittaa ja minne laittaa joten kun ei ymmärrä niin ainakin pitää yrittää paskoa.
Rapun ukot käy vuorotellen säätämässä piuhoja saaden samalla vähän virtaa päivään vodkan lisäksi.

24.03.2024 01:31:15 | 01:32:55
#608762 [+-] Piilota Suosittele

>>608718 Yksi työkaveri kertoi tapauksesta pietarissa muutama
vuosi sitten, kun oli firman kautta siellä työkomennuksella.

Varsinaisen työpäivän jälkeen lähti sapuskalle jonnekkin ravintolantapaiseen.
Ei kerennyt sapuskaa saada eteensä, kun ikkunasta näki, miten joku
puistokemistin näköinen herrasmies jäi auton alle kun yritti
horjua tienylitse. Törmännyt auto jatkoi matkaa ja isäntä
jäi pötköttämään siihen.

Hetken päästä paikallinen poliisi
saapui paikalle ja raahasi ruumiin tiensivuun ja heitti
pari oranssia kartiota vain kahtapäätä, että huomaa vähän
varoa tätä. No eivät kerenneet kun poistua siitä,
niin joku rekka iloisesti rullasi kaikilla neljällä akselilla
tämän maamerkin ylitse.

Koko operaatio noin 15m päästä ikkunasta missä istui odottamassa
ruokaa. Ei kuulemma ollutkaan enää niin hirveän nälkä kun
sapuskaa tarjoiltiin viimeisimmän yliajon jälkeen.

Ryöstöyritys liikennevaloissa ja pari muuta vastaavaa saivat
vakuutettua, että hän ei ihan oikeasti halua tuonne maahan enää
mennä.

[ 6 viestiä | ]