Patalappujen kosto: Kristiina Kirnuttava Patalappujen kosto: Kristiina Kirnuttava
Moi tulin teille kylään Moi tulin teille kylään
golfmailan korjaaja master golfmailan korjaaja master
Ruotsalaisten vodkatkin jäätyy Ruotsalaisten vodkatkin jäätyy
Haahaahaa hyvä vitsi. Haahaahaa hyvä vitsi.
Ruutulippu Ruutulippu
amerimutt amerimutt
Ihana nainen Ihana nainen
Tikka Tikka
Oho. Oho.
Eipä tässä mitään kummempia... Eipä tässä mitään kummempia...
haaste haaste
läski paska tuntee itsensä ahdistuneeksi läski paska tuntee itsensä ahdistuneeksi
Käärmeenkäsittelijä Käärmeenkäsittelijä
Metripizza Metripizza
Ibiza Ibiza
vittu vittu
Kissa haistaa jalkahikeä Kissa haistaa jalkahikeä
Ipi&Sepi Ipi&Sepi
Pamputin sai pallosta Pamputin sai pallosta
Kaalepata (ei se manne) Kaalepata (ei se manne)
Vova-sedän polkka Vova-sedän polkka
jumppaa jumppaa
aaaaaaaaaa aaaaaaaaaa
 644 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 28.03.2024 15:42:20
[ + 3 | ]

Eroa sinäkin liitosta

[69265] [1000005071.jpg] [0.08 MB] [1080x1076] [] []
1000005071.jpg

ay-liike

 · 

ammattiliitto

28.03.2024 16:02:11
#609936 [+5] Piilota Suosittele

Harmi että ammattiliitot on vetänyt TÄYSIN vassariliiton, kohtuus pitäs olla siinäkin, toisaalta ay-pamput ja ylemmät toimarit vaan lomailee liiton rahalla ja naureskelee, muistuttaa erästä itäistä valtiota vuosina -80.
Mutta samalla oikeisto haluaa että orjalaisia vedetään turpaan JA KUNNOLLA.

Sen tiedän että kannatan lakko-oikeutta, se pitäisi olla AINA, ei kokkareiden 24h rajoja.
Saa olla aika idiootti että jaksaa kannattaa nykyhallitusta joka leikkaa työnTEKIJÖISTÄ, sitten saadaan pari sataa miltsii kulttuurii, ulkomaan apuun, EU apuun ja fantsuihin kampaviinereihin.

paska maa, muutan norjaan norskin peräreikään kohta.

28.03.2024 19:40:30
#610020 [+2] Piilota Suosittele

Juu SEL pitikin ihan vitusti meidän 49 irtisanotun puolia kun liiton mielestä 1-14 vuoden työurista sopiva korvaus oli 4 X 4 =16 tunnin "Kuinka haet töitä" kurssi.
Näin siis valiolla kun nestle sai turengin tehtaan, tilalle tuli baronan vuokra työvoima.
Ei tarjottu edes naapurista riihimäen valion tehtaalta töitä vaan heippa laput ja 2 tunnin palkallinen ryhmätuki uuden työn hakemiseen.
Nyt yli 17 vuotta "pahalla" lidlin varastolla töissä ilman mitään ongelmia firman johdon / lähiesimiesten kanssa.
Ilman liittoa olen säästänyt noin 450-540€ vuodessa, eli noin 8500€ seitsemäntoista vuoden aikana.

28.03.2024 21:25:06 | 21:25:47
#610046 [+-] Piilota Suosittele

Minulle ainoa syy olla kuulumatta ammattiliittoon on se, etten halua että vaivalla ansaitsemani rahat menee vasemmistopuoluiden taskuihin. Sitten kun koen että AY-liike ei ole enää naitettu niihin, voin liittyä takaisin Metalliliittoon.

29.03.2024 00:56:11
#610131 [+1] Piilota Suosittele

>>609936
"paska maa, muutan norjaan norskin peräreikään kohta."

Maassa ei ole mitään vikaa.
Hallituksessa on.
Hallitusohjelma on suora kopio EK:n esityksestä.
Olisivat edes vitun pässit muuttaneet lauserakenteita, mutta mutta ei.
Täysin sama lappu kirjoitusvirheineen päivineen.

Norjassa olisi nyt hommia ja kosittukin, mutta täytyy nää kotimaan työmaat hoitaa ensin.

[ 8 viestiä | ]