Jerusalemin kukkaset Jerusalemin kukkaset
nekeri nekeri
Milkshake Milkshake
Saukot Saukot
Grand Theft Auto 2 - Theme Grand Theft Auto 2 - Theme
Ihana nainen Ihana nainen
Payback Payback
Ja sitten ydinaseiden räjäytys kerralla Ja sitten ydinaseiden räjäytys kerralla
Cyberpunk Luolasto - Kaasua kakaroille Cyberpunk Luolasto - Kaasua kakaroille
Entisaikojen orjuus Entisaikojen orjuus
HalloweenHomoHaaste 1 HalloweenHomoHaaste 1
Hellpriest Quotes (with movie tie-ins) Hellpriest Quotes (with movie tie-ins)
Feels rötv man :3 Feels rötv man :3
Keskiyön aurinko Keskiyön aurinko
Merimetson kakaroita Merimetson kakaroita
On se tuo Knoxville On se tuo Knoxville
Ugandan parlamentti Ugandan parlamentti
Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3 Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3
Samat kikat käytössä vieläkin Samat kikat käytössä vieläkin
Tuoretta munaa Tuoretta munaa
haatana haatana
Alarm Alarm
Iisalmelaiset.. Iisalmelaiset..
jennifer ei ole ennakkoluuloinen jennifer ei ole ennakkoluuloinen
 656 näyttökertaa, 2 viestiä, 2.31 MB, 1 tiedosto, 01.04.2024 01:17:30
[ + 5 - | ]

jo vuodesta 1899

[69371] [jo_vuodesta_1899.png] [2.31 MB] [1024x1024] [] []
jo_vuodesta_1899.png

sdp

(559)  · 

kättä toisten taskuu

(6)  · 

rosvo

(85)  · 

varas

(150)  · 

huumeet

(81)  · 

jauhojengi

(65)
01.04.2024 01:27:13 | 14:50:03
#611015 [+3] Piilota Suosittele

- Kättä toisten taskuun
- Toisten rahat onkin omat rahat
- Punakapinaa ja alistumista
- Venäjän/NL:n nuolemista ja alaisena olemista alusta asti näihin päiviin
- Suomea ja suomalaisia vastaan - kaikille muille jaetaan rahaa pilvin pimein ja tietysti ollaan itään kallellaan

Jos vihdoinkin on saatu Neuvostoaikaiset ruskeakielet (mm. Halonen, Tuomioja) ja venäläisten orjina ja tietovuotajina toimineet (mm. Lipponen, Heinäluoma) pois, niin nyt vauhdissa ovat Razmyarin kaltaiset islamisti-/terroristitukijat, jotka haluavat antaa rahamme talebaneille Afganistaniin - ja ihan mihin vain muualle kuin Suomeen. Ja/tai tuhota suomalaiset yritykset ja kasvattaa entisestään käsittämättömän pulleata ja kallista julkista sektoria, jota Suomi ei mitenkään kestä (Euroopan kovin verotus jo nyt).

Punakone, hävetkää jos osaatte. Hävetkää todella paljon.

[ 2 viestiä | ]