R2-D2:n näyttelijä paljastettu R2-D2:n näyttelijä paljastettu
Nyt on jo maanantai Nyt on jo maanantai
Totuus kuvan takaa Totuus kuvan takaa
puhuja22 puhuja22
Ryppy, Koponen ja Muhammed Ryppy, Koponen ja Muhammed
youtubehaaste youtubehaaste
Vitun Aragorn Vitun Aragorn
Hip hop! Hip hop!
Peruna @hapsin makuun Peruna @hapsin makuun
Heippa! Heippa!
mielipide mielipide
Moi tulin teille kylään Moi tulin teille kylään
Jännittävää Jännittävää
törkyturpa pelaamassa törkyturpa pelaamassa
Sunny side up börh Sunny side up börh
Viimein Viimein
laulu kahdesta miehestä laulu kahdesta miehestä
Jätä leidi rauhaan Jätä leidi rauhaan
kanadassa autot toimii näin kanadassa autot toimii näin
Eihän tuo pahasti menny huti Eihän tuo pahasti menny huti
Katoppa tyllerö mite hyvä muna mullo...oho tää on live Katoppa tyllerö mite hyvä muna mullo...oho tää on live
Läski Paska katsoo animea Läski Paska katsoo animea
Läski Paska varastaa isänsä viinat Läski Paska varastaa isänsä viinat
Daruden euroviisu biisi Daruden euroviisu biisi
 970 näyttökertaa, 8 viestiä, 6.35 MB, 1 tiedosto, 07.04.2024 19:21:31
[ + 4 | ]

GTA finland

[69647] [GTA_finland.mp4] [6.35 MB] [1280x720] [20.18s] [] []

gta

(42)  · 

finland

(32)  · 

suomi

(394)  · 

poliisi

(331)  · 

mopopoika

 · 

haistakaa vittu

07.04.2024 22:58:06
#612892 [+1] Piilota Suosittele

>>612876 Oletan, että riski isommalle vahingolle oli senverran ilmeinen,että
suotta juosta perään, kun henkilöllisyys saadaan selvitettyä/oli selvillä
jo tuossakin.

12.04.2024 17:36:07 | 17:37:38
#613439 [+1] Piilota Suosittele

>>613305
Toi kundi ei välttäämttä ollu tehny mitään, kunhan on uhmaikä. Jonnet tuntee polut missä on betoniporsaita tai niin kapeita kujia minne ei autolla pääse. Eikä poliisi saa kiilata mopoa, liian vaarallista niin minkäs tossa tekee. Tai jos se on ollut hatkassa lastenkodista, siksi asenne ja karkuun

e:
Ja siis, mä en nyt tarkoita juuri tuota poliisit jaksoa, vaan yleisellä tasolla just tollasta tapahtuu

13.04.2024 04:20:16
#613782 [+-] Piilota Suosittele

>>613439
Yup! Ja täälläpäin pääsisin karkuun helposti koska tiedän reitit, mutta rekkari olisi jo tallessa. En ole koskaan vastustanut poliisia (virkavalta erikseen), koska poliisi ei ole siihen provosoinut tai laittomasti toiminut.

[ 8 viestiä | ]