Lokki kivellä Lokki kivellä
gura gura
Mitä helevettiä? Mitä helevettiä?
Lukutaito Lukutaito
Ilmastonmuutos käräjillä. Ilmastonmuutos käräjillä.
HS propagandaa. HS propagandaa.
cosplay cosplay
Laettakaas ny lissee näit itkevän ryssän juttuja :D Laettakaas ny lissee näit itkevän ryssän juttuja :D
koirakaverit koirakaverit
Vasemmisto Vasemmisto
Ei ole keneltäkään pois Ei ole keneltäkään pois
Hieromahirvi 2/2 Hieromahirvi 2/2
Muumibeikolla on asiaa Muumibeikolla on asiaa
Yle propagandaa 40. Yle propagandaa 40.
Ylipääsemätön este 🤦‍♂️ Ylipääsemätön este 🤦‍♂️
Muhq Muhq
Televisio lentää pimeässä Televisio lentää pimeässä
Metallin rapsuttaja 2000 Metallin rapsuttaja 2000
Demarit TAAS ... Demarit TAAS ...
Eläimiin sekaantujat. Eläimiin sekaantujat.
montako sormea montako sormea
Somalin älykkyys 45 Somalin älykkyys 45
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
Eestinlaiva Eestinlaiva
 704 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.84 MB, 1 tiedosto, 12.04.2024 23:25:10
[ + 2 | ]

Ihana makkara

[69756] [8fb1c5147c0f26b2.gif] [1.84 MB] [300x192] [] []
8fb1c5147c0f26b2.gif

jamie oliver

 · 

makkara

(95)
12.04.2024 23:55:23
#613658 [+2] Piilota Suosittele

Toissapäivänä muija toi illalla mustaa makkaraa kaupasta.
Enpäs ollut pitkään aikaan vedellyt mustaa naamariin.

Ei muuta kuin 30 senttiä mustaa poskeen saman tein. Oli hyvää.

Tuli kyllä lievästi sanoen muun syömisen ohella ähky olo ja seuraavana päivänä eli eilen oli sontakin aivan mustaa.

13.04.2024 00:13:24
#613669 [+3] Piilota Suosittele

>>613661

Muistan lähes 30 vuotta sitten, kun työharjoitteluaikana kävelin usein Laukontorille syömään edukkaasti mustaa makkaraa (oli sitten kesä tai alkutalvi) ja vetäisemään maitopikarin naamariin. Ai että teki gutaa, ei todellakaan maksanut paljoa ja kyllä täytti. Savupoikien musta oli aivan skeidaa verrattuna Tapolaan. Unskin lihavaunu ja Unskin legendaariset lihikset parilla (koko aamupäivän haudutetulla) nakilla ne vasta namia olivatkin.

13.04.2024 01:43:19 | 01:44:14
#613699 [+-] Piilota Suosittele

Mun mielestä kaikki muurarit näyttää samalta ja täyttääkin joka sortin, vittu vieläkun nää vitun idiootit ois järkeviä.

Vittu onneksi olkoon , vittu kaiken paskan nielemisestä ja tää on jokaiselle joka lopetti kehittämistä mitään itsestään ja tyytyi vain siihen mitä tarjotaan, lumous, homous, vittu niin aneemista koiranpaskaa tämmöiset vapaaukko miehet jotka mielummin juo ja kuolee kuin pillua nuolee, hyi helvetti onko teitä oikeesti noin paljon,

[ 7 viestiä | ]