Olemme kyllästyneet peleihisi, ihminen. >:3 Olemme kyllästyneet peleihisi, ihminen. >:3
Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui
Luulitko tuntevasi Donaldin? Luulitko tuntevasi Donaldin?
on sillä munaa on sillä munaa
Niin hyvää vettä :3 Niin hyvää vettä :3
Teiden ja iskunvaimentimien murhaaja Teiden ja iskunvaimentimien murhaaja
Taas se aika vuodesta :) Mämmiä saatana <3 Taas se aika vuodesta :) Mämmiä saatana <3
börhö huutaa börhö huutaa
Kissasarjiskokoelma Kissasarjiskokoelma
Housut Housut
False Positive - Frenzy (1/2) False Positive - Frenzy (1/2)
This is fine This is fine
Sivarille vaihtoehto Sivarille vaihtoehto
Kuin käsi kintaaseen Kuin käsi kintaaseen
tyypillinen kannabiksen käyttäjä tyypillinen kannabiksen käyttäjä
aika ebin urheilulaji mun uus lemppari aika ebin urheilulaji mun uus lemppari
WROOOONG LEVER! Why do we even have that lever?! WROOOONG LEVER! Why do we even have that lever?!
Esko omistaa tanssilattian Esko omistaa tanssilattian
Tietokonepelit on saatanasta! Tietokonepelit on saatanasta!
uroista uroin uroista uroin
otus otus
;________; ;________;
Tiskausbörh :3 Tiskausbörh :3
Ahdasmielisen aita kaatui Ahdasmielisen aita kaatui
 704 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.84 MB, 1 tiedosto, 12.04.2024 23:25:10
[ + 2 | ]

Ihana makkara

[69756] [8fb1c5147c0f26b2.gif] [1.84 MB] [300x192] [] []
8fb1c5147c0f26b2.gif

jamie oliver

 · 

makkara

(95)
12.04.2024 23:55:23
#613658 [+2] Piilota Suosittele

Toissapäivänä muija toi illalla mustaa makkaraa kaupasta.
Enpäs ollut pitkään aikaan vedellyt mustaa naamariin.

Ei muuta kuin 30 senttiä mustaa poskeen saman tein. Oli hyvää.

Tuli kyllä lievästi sanoen muun syömisen ohella ähky olo ja seuraavana päivänä eli eilen oli sontakin aivan mustaa.

13.04.2024 00:13:24
#613669 [+3] Piilota Suosittele

>>613661

Muistan lähes 30 vuotta sitten, kun työharjoitteluaikana kävelin usein Laukontorille syömään edukkaasti mustaa makkaraa (oli sitten kesä tai alkutalvi) ja vetäisemään maitopikarin naamariin. Ai että teki gutaa, ei todellakaan maksanut paljoa ja kyllä täytti. Savupoikien musta oli aivan skeidaa verrattuna Tapolaan. Unskin lihavaunu ja Unskin legendaariset lihikset parilla (koko aamupäivän haudutetulla) nakilla ne vasta namia olivatkin.

13.04.2024 01:43:19 | 01:44:14
#613699 [+-] Piilota Suosittele

Mun mielestä kaikki muurarit näyttää samalta ja täyttääkin joka sortin, vittu vieläkun nää vitun idiootit ois järkeviä.

Vittu onneksi olkoon , vittu kaiken paskan nielemisestä ja tää on jokaiselle joka lopetti kehittämistä mitään itsestään ja tyytyi vain siihen mitä tarjotaan, lumous, homous, vittu niin aneemista koiranpaskaa tämmöiset vapaaukko miehet jotka mielummin juo ja kuolee kuin pillua nuolee, hyi helvetti onko teitä oikeesti noin paljon,

[ 7 viestiä | ]