Ei. Tuo kaveri on paljon asiallisempi ja tekee vähemmän vahinkoa. Eikä myöskään jätä tuota blondia heti sen jälkeen, kun blondi tulee raskaaksi. Tämä kaveri ei myöskään edusta tyypillistä Burn, Loot, Murder -porukkaa.
Mikä siinä on kun suomineidon täytyy saada mustaa makkaraa jalkojen väliin? Nuo neekerit on kumminkin saatanan tyhmiä ja rumia sekä ei niillä nyt se kokokaan aina mikään mainitsemisen arvoinen...
[
3 viestiä
|
]
⭰
Tiedettä.
Pupu kaveri jäi auton alle
Teini ja apina
Ratsastusta
Paita
I found a nigger
Tällä hetkellä viimeinen omakuva
"Haittaaks jos sun turkkiin jää vähän paskaa?"
niggers are good people
seems legit
Hyvää syntymäpäivää Nick!
Apinakin osaa asetta käyttää
täh
Nigeria ja Saksa pelasivat vastakkain. Saksa voitti.