Hitto, olisi tuollainen testamentti pitänyt myös tehdä. Nyt tuli tehtyä erittäin tylsä. Koronan alkuaikoina nimittäin tuli pohdittua, että sellainen on hyvä olla olemassa.
>>613999 Voisin kuvitella, että muulta perheeltä tuntematon perinnön jakoon ilmestyvä lapsi olisi hyvä esimerkki.
Tämmöinen tapaus taisi jossakin tuttavapiirissä olla. Ei vanha isäntä viellä kuolinvuoteellakaan viitsinyt kertoa pojilleen, että teillä on viellä yks sisko mainittuna testamentissa.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Löysi oikoreitin
Hautajaiset
Nyt kaatu pahasti
Huutista
Whee!
wobble
getaway in stockholm nöyryytetty
oikotie
jalkatappi
Ammattitaitoa
Hitaat on vaan hyppyreitä
Matin hautajaiset ja asiaankuuluva mainos Iltalehdessä