. .
Valkoneekeri, alalaji: amerikanrullalautailija Valkoneekeri, alalaji: amerikanrullalautailija
Räkä Räkä
Marko Vanhanen kävi meripäivil. Marko Vanhanen kävi meripäivil.
Kohta lähtee Kohta lähtee
Jamal-tribuutti Jamal-tribuutti
Narun jatke Narun jatke
Joku noita Joku noita
Horatio sarjakuva Horatio sarjakuva
Rakkaudenpuutos Rakkaudenpuutos
IKEA pyyhekoukku IKEA pyyhekoukku
StereoTyyppi StereoTyyppi
Urheilua Urheilua
Mamumiehen seikkailut 1-6 (Falco) Mamumiehen seikkailut 1-6 (Falco)
Te tiiätte Te tiiätte
Raketti hitler Raketti hitler
Ruokea taas Ruokea taas
Matkailu avartaa Matkailu avartaa
Patrick Patrick
Kevyttä iltalukemista Kevyttä iltalukemista
Pyykkiä Pyykkiä
Kuka Kuka
maailmankartta japanilaisittain maailmankartta japanilaisittain
Meidän pitää mennä syvemälle Meidän pitää mennä syvemälle
 760 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 19.04.2024 21:22:44
[ + 2 | ]

näytönohjain

[69938] [naytonohjain.png] [0.54 MB] [738x656] [] []
naytonohjain.png

näytönohjain

(7)  · 

myynti ilmoitus

19.04.2024 22:09:57
#615202 [+4] Piilota Suosittele

>>615198 Tuo on näytön teline, ei näytön ohjain. Tuo ei itsenäisesti ohjaa näyttöä minnekään, sen ohjaamisen tekee tuossa tapauksessa henkilö, joka liikuttaa tuossa telineessä kiinni olevaa näyttöä. Menisit sinäkin töihin, niin ehkä viisastuisit.

21.04.2024 05:55:45
#615684 [+2] Piilota Suosittele

>>615202 ei ohjain tarkoita sitä että se ohjaisi itsenäisesti mitään vitun idiootti. Sana ohjain viittaa välineeseen jonka kautta jotain ohjataan. Eihän autokuskikaan ole auton ohjain vaan auton ohjaaja. Voi kiesus mikä 65 äo paska aivo.

09.05.2024 23:43:54 | 23:45:32
#619748 [+-] Piilota Suosittele

>>615684
Nii saatana! Auton ohjain vai autonohjain on esimerkiksi kaasu, jarru, ja ratti. ..ja kalja, silloin auto kulkee kovempaa, siinä on enemmän tehoja, mutta se on herkempi ohjautumaan suurissakin nopeuksissa kaistaltaan.

26.01.2025 09:40:53
#676212 [+-] Piilota Suosittele

rakensin yhelle hepulle tietokoneen vähän niinkuin ylijäämistä komponenteistä surffaus koneeksi. se sano että miksi siinä pitää olla näytön ohjain, eikö se näyttö ohjaudu jotenkin muutenkin.

[ 7 viestiä | ]