Paransi ulkonäköään imagolaseilla Paransi ulkonäköään imagolaseilla
Grylls Grylls
Neekeriä turpaa Neekeriä turpaa
Vieraita Muumitalossa Vieraita Muumitalossa
Sonic the Hedgehog -traileri Sonic the Hedgehog -traileri
Tulista Tulista
Iha vitun jepa Iha vitun jepa
kukka kukka
Sabaton - Fields of Verdun Sabaton - Fields of Verdun
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
Sonicin suunnittelu Sonicin suunnittelu
Uhrilahja Uhrilahja
Yön Timon valotus Yön Timon valotus
:( :(
Sama suunta Sama suunta
hämmästynyt hämmästynyt
Ammattitaitoinen hammaslääkäri :3 Ammattitaitoinen hammaslääkäri :3
Hale & Pace - Marbles Hale & Pace - Marbles
Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Hallituskausi Hallituskausi
Hale & Pace - Alcoholics Anonymous Hale & Pace - Alcoholics Anonymous
Kisse kuntoon Kisse kuntoon
Kulutusta kestävät kusiluistimet Kulutusta kestävät kusiluistimet
Tehokkain liitin materiaaliin Tehokkain liitin materiaaliin
@-
 717 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 24.02.2018 00:37:56
[ + 9 | ]

CV Pullonkerääjä

[8160] [pullot-ja-tolkit.jpg] [0.05 MB] [540x441] [] []
pullot-ja-tolkit.jpg

keräys työ

 · 

aktiivimalli

(6)
24.02.2018 01:04:55
#32347 [+-] Piilota Suosittele

Oli Aamulehdessä pari päivää sitten... jos oikeasti tilanne on se, että Kelassa ei osata sanoa, niin se jo kertoo aktiivimallin toimivuudesta.

24.02.2018 01:13:28 | 01:17:15
#32355 [+-] Piilota Suosittele

Peter Panimo siellä viestittelee Harri Porterin puolesta...



"Pitäskö mun leipoa sua lättyyn..."

24.02.2018 01:24:21 | 01:24:39
#32362 [+-] Piilota Suosittele

Pallojen ja tulkkien kuraminen on varotettavaa taloa. Tuottaako se passiivimallin ahdot, jos kuraan joka viikoloppu niitä 4 tuntia päivässä ja toimitan kuitit Kalelle? Mikä kanisteri tietäisi? Kulassa ei osattu sanoa. Patteri

24.02.2018 14:37:45 | 14:37:55
#32481 [+-] Piilota Suosittele

Jos pullojen keräämistä varten on perustettu yritys ja se tuottaa 241€ 65 päivän aikana, niin ongelmaa ei pitäisi olla.

[ 6 viestiä | ]