Repostnikin sushia Repostnikin sushia
Minä ja ikiaikaiset foorumit Minä ja ikiaikaiset foorumit
torilla eiku... torilla eiku...
Kikkeliskokkelis! Kikkeliskokkelis!
Äijä Äijä
muista ottaa muista ottaa
Pock Footin´ Pock Footin´
Säätö Sale Säätö Sale
bussimatka bussimatka
Persejumppapäivä kaikille pikku horoille jotka haluaa namia Persejumppapäivä kaikille pikku horoille jotka haluaa namia
Anomuumit hyökkää Venäjää vastaan Anomuumit hyökkää Venäjää vastaan
nismo nismo
Hobitti kissejä Hobitti kissejä
Verrataanko kummalla on isompi? tirsk hihih Verrataanko kummalla on isompi? tirsk hihih
hyvin heiluu hyvin heiluu
Pormestareissa on eroja.. Pormestareissa on eroja..
Helsinki Helsinki
Vittu sä oot tyhmä 🤦 Vittu sä oot tyhmä 🤦
Rapunaama vahtii reviiriä. Sillä on lupa tappaa Rapunaama vahtii reviiriä. Sillä on lupa tappaa
Olut arvostelu betonii Olut arvostelu betonii
CNN -propagandaa. CNN -propagandaa.
Kultaa! Kultaa!
lopeta sotiminen lopeta sotiminen
Ei kinosta Ei kinosta
 914 näyttökertaa, 12 viestiä, 1.93 MB, 1 tiedosto, 30.05.2024 21:43:54
[ + 3 | ]

Autovisa Chimera level!

[70829] [0.webm] [1.93 MB] [1168x720] [17.91s] [] []

30.05.2024 21:44:37 | 21:45:23
#623608 [+-] Piilota Suosittele

@chimera
Okei näytetää sit vaa sisätilaa noni vitu homo joko alkaa tekee tiukkaa?! :DDD

Sano ny vittu että sä päättelet jo tosta vaihdekepistä jotain xD

30.05.2024 23:20:12 | 23:24:05
#623650 [+4] Piilota Suosittele

>>623608

Tämä on piirretty, joten pieniä eroja varmasti on todelliseen, joten that being said, Chimera sanoo että toi on jumalauta BMW 12x Coupe, korimallia E82 ja vuosimalli on jossain 2009 paikkeilla.

Nahkapenkkien saumat (kuskinpenkki) täsmäävät, vaihdekeppi (JEP!) täsmää, peilin muoto täsmää ja ensimmäinen mihin kiinnitin huomiotani, oli takasivuikkuna, joka täsmää vaikka mittasuhde vähän väärä olisikin. Toinen mihin kiinnitin huomiota, on hanskalokeron BMW:lle tuttu lista.

Mutta verratkaa, Googleen kuvahakuun "bmw 123 e82 interior".

Turrit eivät toki dieselissä panisi, joten tuo olisi varmaan joku 125 kolmen litran bensakoneella.


Edit: Yksi autonasentajakaveri olisi näissä oikeasti hyvä. Osallistui joskus johonkin kilpailuun ja pääsi ihan loppuun asti, mutta olikohan se toinen vai kolmas... on siitä aikaa parikymmentä vuotta tai jotain.

[ 12 viestiä | ]