Muahahaha Muahahaha
työn palkka työn palkka
... ...
Naaman vaihto Naaman vaihto
Nyt mennään Nyt mennään
Todiste siitä että maa on litteä Todiste siitä että maa on litteä
terve terve
psykoosi22 psykoosi22
uhriutuja uhriutuja
Tyronator Tyronator
tainu jäädä trukkikurssi väliin tainu jäädä trukkikurssi väliin
Videokokoelma Videokokoelma
R.I.P. R.I.P.
Koerien juhtelu Koerien juhtelu
Niilo22 kämpän esittely noin 10 vuotta sitten Niilo22 kämpän esittely noin 10 vuotta sitten
Testerit Testerit
Mistä näitä viruksia oikein tulee Mistä näitä viruksia oikein tulee
Kissan kaa karanteenissa Kissan kaa karanteenissa
;___; ;___;
Melkein Nugs Melkein Nugs
Hyi helvetti Hyi helvetti
pikku pojat pikku pojat
Muy bien Muy bien
edes corona ei pelasta robinia edes corona ei pelasta robinia
 612 näyttökertaa, 6 viestiä, 14.38 MB, 1 tiedosto, 17.06.2024 20:25:30
[ + 5 - | ]

Ruohonleikkuri

[71228] [5ee471429623c2bc.mp4] [14.38 MB] [720x1280] [12.35s] [] []

robotti

(85)  · 

ruohonleikkuri

(8)  · 

erika

(30)
17.06.2024 21:44:15
#627981 [+-] Piilota Suosittele

>>627966 väittävät vaan, todellisuudessa rakentavat miljoonaa leopardia johon säästävät koko valtion diisselitkin. kohta lähtee ww3 ja neljäs valtakunta laulaa ausländer raus

17.06.2024 22:01:18
#627995 [+-] Piilota Suosittele

>>627981 Viherbuumin aikana tehtiin paljon helevetin optimistisiin
maailmankuviin perustuvia päätöksiä, joiden toteuttaminen niillä
aikatauluilla ei vain yksinkertaisesti ole mahdollista ilman todella
radikaalia yhteiskunnan alasajoa.

No tähän heräiltiin saksassakin siinä -22 kun Putini sitten oikeasti
lähti laajentamaan tonttia ja vihreä sähkö ei oikein riittänytkään
korvaamaan alasajettua voimalaverkostoa.

Sähköautojen myynti sakkaa globaalissa mittakaavassa, koska
esimerkkejä niiden ongelmista on jo aika riittävästi.

Ja samaan aikaan moni valmistaja investoi aika mittavia summia
polttomoottoritekniikkaan. Eli maailma ei taida olla
viellä valmis sähköautoille, vaikka niissä paljon hyviä ominaisuuksia onkin.

Jos niistä pitäisi saada houkuttelevempia hinnoissa, niin olisivat
sitten tuoneet sen kevyemmän luokan sähköajoneuvoille, joilla on vähemmän
vaatimuksia kolari ja teknisten toteutusten kanssa, niin saisi
hinnasta heittämällä 10k pois.

Voi toki olla mahdoton pyyntö aikakautena, kun kaikki pitäisi
saada päällystettyä pumpulilla, ettei äitin pikku Cartmanit
vain teloisi itseään kompastuessaan auenneisiin tarralenkkareihinsa...

[ 6 viestiä | ]